طب روحانی

درمان سرماخوردگی با طب روحانی

درمان سرما خوردگی

با نزدیک شدن به تغییرات فصلی، شیوع سرما خوردگی نیز بیشتر می شود. از لحاظ پزشکی، سرماخوردگی با ورود یک ویروس به بدن انسان [که به آن ویروس سرماخوردگی می گویند] ایجاد می شود. حدود ۲۰۰ نوع ویروس سرماخوردگی تابحال شناخته شده است. این ویروسها با ورود به بخش فوقانی دستگاه تنفسی و درگیر کردن سلول های موجود در این قسمت از بدن، باعث ایجاد عفونت، درد و سایر علائم ناشی از آن می شوند. شاید تصور کنید که بیماری سرما خوردگی یک بیماری ساده است و درمان سرماخوردگی نیز پیدا شده است [چون زمانی که به دکتر مراجعه میکنیم، برای ما قرص و آمپول تجویز میکند].

اما بهتر است بدانید تا کنون هیچگونه واکسن یا درمان قطعی برای از بین بردن ویروس سرما خوردگی توسط علم پزشکی کشف نشده است و هر چیزی که به اسم داروی شیمیایی مصرف می کنیم تنها جنبه تسکینی دارد. [چون در واقع کار اصلی را سیستم ایمنی بدن انجام داده و با ویروس ها وارد جنگ می شود. به همین علت است که ما بعد از گذشت چند روز، خود به خود خوب می شویم]

اما همانطور که میدانید، ما در طب روحانی [بر خلاف علم پزشکی و سایر علوم] هیچگاه مستقیما با ویروس ها، میکروب ها و باکتری ها وارد جنگ نمی شویم چون تخصص و اجازه این کار را نداریم. درمان بدن، فقط و فقط باید توسط خود بدن و به وسیله سیستم ایمنی انجام شود. سیستم ایمنی بدن تنها درمانگر رسمی از طرف خداوند است که برای جنگ با عوامل خارجی مانند ویروس ها و سلولهای مخرب در هنگام بروز بیماری های، مجوز گرفته و در بدن ما نهادینه شده است. [وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ یَشْفِینِ ؛ ﻭ ﻫﻨﮕﺎﻣﻲ ﻛﻪ ﺑﻴﻤﺎﺭ ﺷﻮم او ﻣﺮﺍ ﺷﻔﺎ ﻣﻲ ﺩﻫﺪ، (شعرا/٨٠) ] پس تنها کاری که ما در این گونه مواقع باید انجام دهیم، تقویت و کمک رسانی به سیستم ایمنی بدن جهت دفاع از ما در برابر بیماری ها می باشد. چون سیستم ایمنی یا دفاعی، بهتر از پزشکان و دانشمندان از جزئیات مخفی و آشکار بیماری ها و حتی توان بدنمان جهت مبارزه با عوامل خارجی اطلاع و آگاهی دارد.

بعنوان مثال، یک فرمانده جنگی را در نظر بگیرید که چندین سال است در یک پادگان نظامی مشغول به خدمت است. این فرمانده طبیعتا در این مدت از تمام امکانات دفاعی، تعداد سربازان، سلاح ها، سنگر ها و… شناخت کافی پیدا کرده است. همچنین نسبت به نقاط ضعف و قوت پادگانش آگاهی کامل دارد و در هنگام بروز جنگ، براحتی میتواند با بررسی قدرت و امکانات دشمن، نیروهای خودی را بسیج کرده و در هر جبهه ای، یکسری نیروهای متخصص در همان زمینه بکار بگیرد و بر دشمن غلبه کرده یا حداقل میزان تلفات را کمتر بکند. اما اگر یک فرمانده جدید را بدون هماهنگی با فرد اصلی، به فرماندهی و ریاست این پادگان منصوب کنند، حتی اگر درجه بالاتری داشته و دشمن را کامل بررسی کرده باشد، اما از آنجایی که آشنایی کافی با نیروهای خودی، امکانات واقعی و نقاط ضعف و قوت این پادگان ندارد، قطعا شکست خواهد خورد. اگر هم پیروز شود یا موقتی است و یا با دادن تلفات زیاد انسانی و از بین رفتن تمام مهمات و ساختمانها همراه خواهد بود.

علل سرما خوردگی از دیدگاه طب روحانی؛

از نظر ‘علم طب روحانی’ هر نوع خلل و ضعف در سیستم ایمنی بدن که منجر به آسیب سلولی یا بافتی می شود، ناشی از یک ضربه و یا هجوم توسط همزاد شیطانی به بدن می باشد. این هجوم، بعد از ایجاد نوعی خلاء و یا کمبودهای روحی و جسمی، در انسان رخ می دهد. این خلاء و کمبود، اغلب توسط یک شوک روحی-روانی ایجاد شده و انواع مختلفی دارد. شوک ها، هم میتوانند از دسته اتفاقات تلخ و ناگوار باشند، مانند؛ فوت ها، حوادث ناگوار، دلتنگی ها، وابستگی ها، ترس ها، خوشحالی شدید، استرس های شدید و… باشند. هم میتوانند از دسته ی آرزوها، میل ها و خواسته های نفسانی باشند مثل آرزوی شدید برای داشتن یا رسیدن به یک چیزی، هوس شدید به خوردن یک غذا یا خوراکی خاص، هوس گردش و بازی و… باشند و هم شوک های ناشی از تغییرات فصلی و آب و هوایی. زمانی که این نوع خلاء در روح و یا حتی جسم انسان ایجاد ولی به آن توجهی صورت نگرفت و کمبودها از راه درست جبران نشد، به دنبال آن یک حفره یا دهلیز ماورایی جهت آسیب زدن شیطان به جسم انسان و سیستم دفاعی بدن او، ایجاد خواهد شد.

وَمَا أَرْسَلْنَا مِن قَبْلِکَ مِن رَّسُولٍ وَلَا نَبِیٍّ إِلَّا إِذَا تَمَنَّى أَلْقَى الشَّیْطَانُ فِی أُمْنِیَّتِهِ فَیَنسَخُ اللَّهُ مَا یُلْقِی الشَّیْطَانُ ثُمَّ یُحْکِمُ اللَّهُ آیَاتِهِ وَاللَّهُ عَلِیمٌ حَکِیمٌ  ،لِیَجْعَلَ مَا یُلْقِی الشَّیْطَانُ فِتْنَهً لِّلَّذِینَ فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ وَالْقَاسِیَهِ قُلُوبُهُمْ وَإِنَّ الظَّالِمِینَ لَفِی شِقَاقٍ بَعِیدٍ ؛
ما پیش از تو هیچ رسول و نبی‌ای را نفرستادیم مگر آن که چون آروزیی کرد، شیطان در آرزوی او چیزی افکند، و خدا آن چه را شیطان افکنده بود نسخ کرد . سپس آیات خویش را استواری بخشید و خدا دانا و حکیم است. چنین شود تا آن چه شیطان در سخن او افکنده برای کسانی که در دل‌هایشان بیماری است و نیز سخت دلان ، آزمایشی باشد و ستمکاران در اختلافی بزرگ گرفتارند. »( حج آیات ۵۲ و ۵۳)

شاید دیده یا شنیده باشید که یکسری از افراد بعد از مواجه شدن با یک اتفاق بد و شوک روحی روانی، مریض شده یا حتی کارشان به بیمارستان میکشد. یا برخی ها بخاطر ترس از دیدن یک حشره خاص، حیوان و یا دیدن دُزد، بیهوش می شوند. حتی یک عده با خوشحالی کردن زیاد نیز دچار شوک و بیماریهای مانند ایست قلبی شده اند. اینها ناشی از همان خلا ایجاد شده در جسم انسان است که اغلب راه را برای سوء استفاده شیطان و آسیب از طرف همزاد شیطانی باز خواهد کرد. سرما خوردگی نیز چون به سیستم ایمنی بدن مرتبط است در اکثر موارد [به غیر از موارد واگیر و انتقال از اطرافیان]، در پی ایجاد همان خلا در روح یا جسم انسان ایجاد می شود. خلاء های منجر به سرما خوردگی، هم میتوانند ناشی از تغییرات آب و هوایی باشند و هم سایر خلاءها که در بالا به آنها اشاره کردیم. پس در اولین قدم برای درمان سرماخوردگی ، باید به دنبال خلأ های اخیری که در ما شکل گرفته است باشیم. سپس با برطرف کردن خلاء و مسدود کردن حفره های ایجاد شده، این امکان را برای سیستم ایمنی بدن خود فراهم میکنیم تا با قدرت بیشتر و بدون مزاحم به جنگ ویروس سرماخوردگی برود.

نسخه ی درمان سرماخوردگی در طب روحانی؛

الف) از بین بردن خلاءهای ایجاد شده:

همانطور که در بالا گفتیم برای درمان سرماخوردگی با طب روحانی، ما هیچ گاه وارد جنگ مستقیم با ویروسها با کمک قرص و آمپول نمی شویم چون این کار غلط است. ما اعتقاد داریم خداوند بدن انسان را بی عیب و نقص آفرید و خود بدن به راحتی میتواند خودش را بدون عوارض و به بهترین نحو ترمیم و باز سازی بکند. [ لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ فِی أَحْسَنِ تَقْوِیمٍ؛ ﻣﺎ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺻﻮﺭﺕ ﻭ ﻧﻈﺎم ﺁﻓﺮﻳﺪﻳﻢ، (التین/ ۴) ].  پس در واقع ما فقط وظیفه داریم عوامل مخرب را از بدن دور کرده و شرایط کارکرد صحیح را برای سیستم ایمنی مهیا کنیم. برای این کار ابتدا باید به دنبال از بین بردن خلاءهای ایجاد شده و سپس پر کردن آن حفره و یا دهلیزهای احتمالی باشیم. پس اجازه بدهید برای روشن شدن بیشتر این مطلب، بصورت جداگانه ابتدا شوک های منجر به ایجاد خلاء را بررسی کرده و سپس برای هر شوک یک راهکار جهت از بین بردن خلا ایجاد شده و درمان سرماخوردگی ارائه بدهیم؛

۱. شوک تغییرات فصلی و آب و هوایی:
اولین و بیشترین شوکی که منجر به ایجاد خلا در روح و جسم انسان و سپس سرما خوردگی می شود، تغییرات آب و هوایی [از گرما به سمت سرما رفتن] می باشد. بدن انسان که روح نیز در آن قرار دارد، بطور طبیعی و خودکار همواره سعی در حفظ و ایجاد تعادل در دمای طبیعی خود دارد تا بتواند جلوی آسیب به سلول ها و بافت ها را بگیرد. بعنوان مثال؛ لرزیدن به هنگام سرما، یک واکنش طبیعی بدن جهت گرم کردن اندام و اجزایی است که در خطر آسیب های ناشی از سرما قرار دارند، می باشد. پس اگر در هنگام سرما خود را نپوشانیم، یک شوک به بدن وارد خواهد شد. این شوک، یک خلأ در بدن ما ایجاد کرده و فرصت را برای همزاد شیطانی جهت تولید یا انتقال ویروس سرما خوردگی به داخل جسم، فراهم می کند.

۲. شوک های عاطفی و روحی روانی:
اگر من نوعی از پدر و مادرم یا از فرزندم دور باشم و یک باره و بدون مقدمه دلتنگ آنها بشوم، یک شوک به روح و جسم من وارد می شود. در این گونه مواقع، با یک تماس ۵ دقیقه ای با فرد مورد نظر، به راحتی می توانیم رفع دلتنگی کرده و جلوی ایجاد خلاء های مختلف منجر به بیماری را بگیریم. یا هنگام شنیدن خبر فوت عزیزان [که به جرات می توان گفت بزرگترین شوک روحی-روانی که یک انسان میتواند تجربه کند]، باید بتوانیم مصیبت وارد شده را با کمک ایمان و اعتقادات دینی که از قبل در خود پرورش داده ایم، مدیریت کرده و جلوی ایجاد بیماری احتمالی را بگیریم. گفتن آیه ی ” انا لله و انا الیه راجعون ” به هنگام شنیدن خبر فوت عزیزان، تا حدود زیادی جلوی ایجاد خلاء و کمبود در روح و جسم ما را خواهد گرفت [البته باید در باطن هم به این آیه معتقد باشیم نه اینکه صرفا آن را به زبان بیاوریم].

از دیگر شوک هایی که در این دسته قرار میگیرند و باید آنها را به خوبی مدیریت کرد تا منجر به بیماری نشود، اتفاقات و حوادث ناگواری همچون؛ تصادف، آتش سوزی و یا هر نوع خسارت های مالی مثل ورشکستگی شغلی، کیف قاپی، تجاوز و…، انواع ترس ها و خبرهای ترسناک منجر به ایجاد استرس شدید، مانند خبر قطع رابطه و شکست عشقی، خبر طلاق، خبر اعتیاد، خبر عدم قبولی یا استخدام، جدایی از وابستگی های مکانی و اشیاء و… می باشند که باید بتوانیم هر یک از آنها را به درستی مدیریت کرده و جلوی ایجاد خلا و پس از آن ایجاد بیماری را بگیریم.

سوال:
آیا تمام شوک ها منجر به ایجاد خلأ، باعث ایجاد حفره و بیماری سرما خوردگی می شوند؟
پاسخ:
هر نوع شوکی باعث ایجاد خلاء نمی شود. اما هر خلائی منجر به ایجاد حفره خواهد شد. البته هر حفره ای الزاما باعث ورود ویروس سرما خوردگی نمی شود. چون به نوع شوک، جنس خلاء ایجاد شده و شکل و اندازه ی حفره ها بستگی دارد. همچنین ممکن است برخی خلاءها و حفره ها در همان لحظه منجر به بیماری بشوند مانند ایست قلبی بعد از شنیدن خبرهای تلخ و ناگوار. اما برخی دیگر از خلاءها درست است که ایجاد می شوند اما ممکن است در همان لحظه یا همان روز باعث بروز بیماری در فرد نشوند ولی قطعا در بدن ذخیره شده و در آینده با تلنبار شدن این خلاها و ایجاد حفره های بیشتر، بیماری ها نمایان خواهند شد.

نکته: چند پارگی جسم اثیری نیز در روح و جسم ما خلاء ایجاد کرده و در دراز مدت منجر به بیماری می شود.

۳. شوک های نفسانی و نیازها:
انسان سرشار از انواع نیازها، آرزوها و خواسته ها است [در احادیث زیادی وارد شده است که از آرزوهای دست نیافتنی خودداری کنید]. این نیازها و خواسته ها اگر به درستی پاسخ داده و جبران نشوند، منجر به وارد شدن شوک به روح و جسم انسان و سپس بیماری خواهند شد. بعنوان مثال ممکن است یک نفر بدون پیش زمینه قبلی و یک هویی هوس خوردن یک سیب بکند یا هر نوع میوه و غذای دیگری! این خواهش و درخواست در اغلب موارد از طرف نفس ما و با یک هدف خاصی [بستگی به نفس مطمئنه، لوامه یا اماره بودنش دارد] مطرح می شود [در بیماران ماورایی، همزاد نیز می تواند این درخواست را ایجاد کند]. پس در این گونه موارد، برای جلوگیری از ایجاد خلأ و آسیب، بهتر است آن میوه یا غذای خاص بلافاصله تهیه و مصرف بشود. اگر هم دسترسی به آن میوه نداشتیم یا در فصلی از سال قرار داشتیم که آن میوه در بازار وجود نداشت، میتوان با یک جایگزین مشابه از سایر علایق نفسانی، آن را جبران کرد. یعنی یک میوه ی دیگری [غیر از سیب] که به آن علاقه مند هستیم و در بازار وجود داشت را مصرف کنیم. هر چقدر که آن میوه [از لحاظ شکل، رنگ و مزه] شبیه به میوه مورد نظر باشد بهتر جواب خواهد داد.

پی نوشت:
احتمالا از مادربزرگ ها شنیده باشید که در قدیم اگر یک زن باردار، هوس یک میوه یا غذای خاصی میکرد سریعا برایش فراهم میکردند تا به جنین آسیبی وارد نشود. این مساله نیز به همین موضوع خلاءها و آسیب های شیطان باز میگردد.

سوال:
اگر هوس خوراکی های غیر مجاز در درمان معنوی، مانند چیپس، پفک، فست فودها و… کردیم چه؟
پاسخ:
همان راهکار بالا را استفاده کنید. یعنی یک جایگزین سالم از سایر علایق و خواسته ها را مصرف کنید که بیشترین شباهت به خواسته نفسانی پیش آمده را داشته باشد. بعنوان مثال اگر هوس چیپس کرده باشید، میتوانید در منزل سیب زمینی را با روغن زیتون سرخ کرده و بخورید. یا اگر هوس فست فود کرده باشید، از جایگزین های مشابه و سالم مانند گوشت های کبابی یا کوکوی سبزیجات استفاده کنید. این کار به نوعی گول زدن و یا دور زدن خواهش های نفسانی محسوب شده و حتی اگر میزان خلأ ایجاد شده را کامل برطرف نکند، تا حدود زیادی آن را کاهش خواهد داد.

ب) بستن حفره ها و دهلیزهای ماورایی:

بعد از اینکه خلأها را برطرف کردیم، حال نوبت به بستن حفره و دهلیزهای ایجاد شده می رسد. برای بستن دهلیز و حفره ها، یک راهکار واحد و عمومی برای تمام شوک ها و حفره های ایجاد شده وجود دارد و آن هم “دعا کردن” و طلب یاری از خداوند می باشد. برای درمانجوهای درمان معنوی که در حال درمان هستند، اجرای تکنیک ‘صبح با نشاط’ [با ایجاد یکسری تغییرات و جایگزین کردن متن دعای زیر در گام سوم آن]، در این زمینه توصیه می شود. اما اگر شما جزو درمانجوهای طب روحانی نیستید، می توانید از این متن دعا، قبل از خواب استفاده کنید. معمولا صبح روز بعد از اجرای دستورات فوق و دعای زیر، تا حدود زیادی از شر سرما خوردگی نجات پیدا کرده اید. البته اجرای نسخه تا سه روز متوالی باید ادامه یابد:

‘بسم الله الرحمن الرحیم. اللهم صل علی محمد و آل محمد. خداوندا، ای ارحم الراحمین، ای کسی که اسمش دوا هست و ذکرش شفا، اکنون که دارم تو را میخوانم، شیطان بر من چیره گشته و درد و بیماری سرما خوردگی را وارد بدنم کرده است. خداوندا از تو درخواست میکنم تمام گناهانی که منجر به ایجاد خلأ و حفره در بدن من و آسیب های شیطان شده است را به لطف و رحمتت بر من ببخشی و این بنده ضعیف را هر چه سریعتر از درد و بیماری نجات دهی. آمین یا رب العالمین و صل الله علی محمد و آله الطاهرین.’

نکته۱ :
اگر این نسخه را برای کودک خود انجام میدهید، ابتدا ببینید در روزهای اخیر و قبل از بیمار شدن چه چیزی را هوس یا از شما طلب کرده است که به او نداده باشید!؟ اما اگر کودک خواسته اش را از شما پنهان کرده و به شما نگفته است، میتوانید با پرس و جو از او، به خواسته ها و خواهش های نفسانی اخیر او پی برده و برایش تهیه کنید. پس اگر نگران سلامتی کودک خود هستید سعی کنید برای پیشگیری از ایجاد بیماریها، خواسته ها و طلب های بی خطر و قابل تهیه او را جدی بگیرید و ساده از کنار آنها نگذرید.

نکته۲ :
در روزهایی که سرما خورده هستید، از خوردن غذاهای چرب و مضرر خودداری کرده و بیشتر از غذاهای آب پز شده یا کبابی استفاده کنید.

سوال۱ : آیا خوردن داروهای گیاهی جهت درمان سرماخوردگی را توصیه میکنید؟ اگر بلی، چرا داروهای گیاهی را توصیه ولی داروهای شیمیای را ممنوع میکنید؟

پاسخ: بله در کنار دستورات فوق، مصرف نسخه های گیاهی مانعی ندارد. چون گیاهان موجودات زنده محسوب شده و دارای شعور و آگاهی هستند. گیاهان از همان خاکی هستند که ما انسانها از آن آفریده شده ایم. لذا اگر آنها را مصرف کنیم، بعد از ورود به بدن ما، راحتتر با سلول ها ارتباط برقرار میکنند. سلولهای بدن ما آنها را [اصطلاحا] غریبه نمیدانند چون طبیعت با طبیعت در تضاد نیست. اما داروهای شیمیایی نه تنها هوشمند نیستند بلکه مانند ربات ها فقط کاری را میکنند که به آنها محول شده است در حالی که بدن با آنها احساس غریبگی کرده و ارتباط برقرار نمیکند یا اگر هم ارتباط برقرار کند، بالاجبار و با اکراه است.

سوال۲: آیا بیماریهای دیگر مانند سرطان، دیابت و… نیز با همین مکانیسم ایجاد شده یا درمان می شوند؟

پاسخ: خیر. چون سرطان و دیابت یک شبه و با یک شوک بوجود نمی آیند. این بیماریها حاصل تلنبار شدن عوامل مختلف در طول سالیان دراز می باشند و طبیعتا درمانی جداگانه میطلبند. ان شاء الله در آینده، درمان معنوی برای سرطان و دیابت نیز توسط طب روحانی کشف خواهد شد. در مراحل تحقیق و بررسی این نوع بیماریها هستیم.

سوال۳ :
در سرما خوردگی های واگیر که از طرف دیگران به ما منتقل می شود و قبلش هیچ خلأی نداشته باشیم، آیا باز هم برای درمان سرماخوردگی باید به جستجو و رفع خلأها و حفره ها بپردازیم؟
پاسخ:
خیر در این گونه مواقع، ابتدا مصرف غذاهای چرب و مضرر را کنار گذاشته، آب قرآنی هدفدار به نیت رفع سرماخوردگی بخورید [سه بار در روز] و در آخر نیز، متن دعای گفته شده در بالا را شبها قبل از خواب با تمرکز و خلوص نیت چند بار تکرار کنید. این سه راهکار را تا سه روز متوالی انجام دهید تا از آسیب شیطان و سرماخوردگی رها بشوید. ان شاء الله.

روایتی که منجر به کشف نسخه فوق گردید:

حضرت فاطمه زهرا (علیهاالسلام) بیمار شده بود. رسول خدا (صلى الله علیه و آله و سلم) که براى دیدار او آمده بود فرمود: زهراى من! حالت چطور است؟ چرا غمگین هستى؟
فاطمه زهرا(علیهاالسلام) عرض کرد: پدر جان تب دارم.
پیامبر(صلى الله علیه و آله و سلم) فرمود: آیا به چیزى میل دارى؟
فاطمه(علیهاالسلام) عرض کرد: به انگور میل دارم ولى مى‌دانم که اکنون فصل انگور نیست.

پیامبر(صلى الله علیه و آله و سلم) فرمود: خدا قدرت آن را دارد که انگور براى ما بفرستد آنگاه چنین دعا فرمود: “اللهم ائتنا به مع افضل امتى عندک منزله”؛ خدایا انگور را همراه کسى که از نظر مقام بهترین فرد امت من در پیشگاه تو است نزد ما بفرست. چند لحظه‌اى نگذشت که على(علیه السلام) وارد خانه شد و دیدند زنبیلى و زیر عبا به دست گرفته است. پیامبر(صلى الله علیه و آله و سلم) به او فرمود: الله اکبر، الله اکبر، خدایا همانگونه که دعاى مرا (در مورد بهترین فرد امت) به على اختصاص دادى، شفاى دختر مرا در این انگور قرار بده. فاطمه زهرا(علیهاالسلام) از آن انگور خورد و هنوز پیامبر(صلى الله علیه و آله و سلم) از خانه بیرون نرفته بود که آن بانوى بزرگوار، شفا یافت.

منبع: شرح نهج‌البلاغه/ ابن ابی‌الحدید، ج ۸، ص۲۸۳.

ایده کشف نسخه درمان معنوی سرماخوردگی :

یک روز از ماه مبارک رمضان، در یک مجلس سخنرانی مذهبی نشسته بودیم. سخنران داشت از فضایل حضرت علی (ع) میگفت. در لابلای صحبت هایش به روایتی که در بالا آوردیم [ شفای حضرت زهرا (س) از تب و کسالت با کمک انگور و دعای پیامبر (ص) ] نیز اشاره کرد که ما را به فکر فرو برد. احساس کردیم این روایت علاوه بر بیان فضیلت و شایستگی های امام علی (ع) ، می تواند یک نسخه درمانی فوق پیشرفته از جانب پیامبر (ص) در جهت رفع تب و درمان سرما خوردگی نیز باشد.

بر همین اساس و جهت بررسی این مساله، تحقیقات خود را بصورت جدی آغاز نموده و حتی نسخه اولیه آن را با کمک چند نفر از درمانجوها امتحان کردیم که خدا را شکر بهبودی نسبی نیز حاصل شد [به درمانجوهای سرما خورده گفتیم تا آخرین غذا یا میوه ای که هوس کرده بودند ولی نتواستند تهیه کنند را تهیه و مصرف نمایند. به همراه یک متن دعایی که می بایست در کنار آن تکرار میکردند]. تا اینکه بعد از گذشت حدود ۴ ماه تحقیق و بررسی، نسخه را کامل کرده و آن را به صورت کاملا رایگان روی سایت قرار دادیم.

 

ان شاء الله که مورد قبول درگاه حق واقع افتد. و دردی از شما همراهان گرامی دوا بکند.

به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام طب روحانی بپیوندید. در صورت بروز هر گونه مشکل یا درخواست بررسی و مشاوره میتوانید از بخش تماس با ما استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل