طب روحانی

درمان چشم زخم

بعضی از بیماریهای ماورایی مانند چشم زخم و حسد این قدرت و توانایی را دارند که انسان را بیمار کرده و او را از عبادات و ارتباط با خداوند دور سازند. چشم و حسد هم از نظر کیفی و هم کمی به مراتب از جن و جادو قوی تر و خطرناک ترند و لازم است آنها را خیلی جدی گرفت. جن و جادو حتی اگر سالیان سال در جسم فرد باقی بمانند باعث بروز بیماریهای جسمی جدی در فرد نمی شوند (مگر اینکه نوع جادو بیمار کردن باشد) اما چشم زخم و حسد به شدت روی جسم انسان تاثیری مخرب گذاشته و این قابلیت را دارند که در مدت کوتاهی باعث بروز درد و ظاهر شدن انواع بیماریها (حتی ام اس و سرطان نیز) در فرد بشوند. در اینجا چند نسخه مهم و کاربردی جهت درمان چشم زخم و حسد بصورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در مدت اجرای نسخه ها سعی کنید از منزل خارج نشوید تا جسم و هاله شما ترمیم و دوباره در برابر چشم و حسد مقاوم شوید. بعد از آن نیز با احتیاط از منزل خارج شده و تا حد الامکان از مواجه با افراد مشکوک و افرادی که قبلا به شما ضربه زده اند، یا یا خانه ها و افرادی که مبتلا به چشم و حسد هستند دوری کنید تا هاله ی شما کاملا از حالت باز به بسته و ترمیم یافته تبدیل شود.

۱.نسخه ی اول
درمان چشم زخم با کمک “سوره نور”

درمان چشم زخم با کمک سوره نور

بعد از وضو گرفتن و توکل بر خدا در یک اتاق آرام نشسته و سوره ی نور از قرآن کریم را باز کرده و مراحل زیر را انجام دهید:

۱.یک لیتر آب را در ظرفی مناسب ریخته و جلوی خود قرار دهید.
۲.شروع به خواندن سوره ی نور بکنید و بعد از خواندن هر دو یا سه آیه از آن سوره، در آب بدمید.
۳.بعد از آنکه خواندن سوره تمام شد، آب را بنوشید.
۴. بعد از خوردن آب، به مدت ۱۵ دقیقه با چشمانی بسته، وبا تمرکز و حضور قلب شروع به خواندن سوره ی فلق و ناس بکنید.
۵.حال با فرو بردن انگشت در گلو و استفراغ کردن معده ی خود را خالی کنید تا انرژی های منفی حاصل از چشم زخم و حسد از بدن شما خارج شوند.

نکته:
نسخه سوره نور باید با معده ی خالی انجام شود. بهترین زمان انجام آن صبح ناشتا می باشد. اما اگر صبح ناشتا موفق نشدید ، با معده ای که حداقل ۵ ساعت غذا وارد آن نشده است، نسخه را اجرا کنید (مدت زمان انجام نسخه نور سه روز متوالی و پشت سر هم می باشد)

۲.نسخه ی دوم ( بخور دادن )

برای اجرای نسخه دوم ابتدا مواد زیر را از عطاری معتبر تهیه و از هر کدام یک قاشق چایخوری یا کمی بیشتر جدا کنید:

سیاه دانه آسیاب شده
-زاج سفید آسیاب شده
-تخم گشنیز آسیاب شده
-نمک

حال مواد بالا را در یک لیتر گلاب طبیعی و اصل ریخته و آیات زیر را هر کدام ۷بار بر روی آن بخوانید: -سوره ی حمد و توحید -آیت الکرسی -سوره های فیل، کافرون، ناس و فلق -۱۰ آیه اول سوره ی صافات و ۲ آیه آخر سوره ی بقره -آیه ۳۵ سوره ی نور

۱.حال مواد را داخل یک ظرف مسی ریخته و روی شعله ی کم و ملایم قرار دهید تا کم کم بخار شود. به حالت ایستاده و به مدت ۱۰ دقیقه بالای ظرف قرار بگیرید تا بخار حاصل از آن به تمام بدن نفوذ کند.

۲.معمولا حین انجام این کار حالت های مانند لرزش در اندام یا خارش پوست و احساس تنگی در قفسه ی سینه و مشابه اینها بوجود میاد که کاملا طبیعی ست و نشانه درست پیش رفتن کار است. (در این هنگام زیر لب شروع به خواندن سوره های ناس و فلق بکنید تا زمانی که ده دقیقه تمام شود.)

۳.بعد از پایان کار، یک لیتر آب که از قبل آماده کرده و سوره ی نصر و انشراح را هر کدام ۷ بار روی آن خوانده اید، بخورید.

۴.زنان باردار در انجام این نسخه احتیاط کنند.

۵.مدت زمان انجام این کار سه بار در روز و به مدت ۳ روز متوالی و پشت سر هم می باشد. بعد از پایان مدت انجام این نسخه، نوعی شادابی و نشاط در خود حس خواهید کرد…

۳.نسخه ی سوم
نسخه ی بیماران اورژانسی چشم زخمهای قوی:

در مواردی که خود یا اطرافیانتان به چشم زخم بد دچار شده و حالتی اورژانسی پیدا کرده اید، از این دستور استفاده کنید:

۱.گوش دادن به سوره ی رعد، [ترتیل] سه بار متوالی و پشت سر هم با استفاده از هندزفری یا هدفن، [اگر برایتان ممکن بود با باز کردن قرآن و نگاه کردن به سوره ی رعد، خواندن قاری را دنبال کنید] بهتر است جلسه ی اول بعد از نماز صبح و جلسه ی بعدی بعد از نماز مغرب باشد. این عمل به مدت ۳ هفته تکرار شود! 
۲. قبل از گوش دادن به سوره رعد، سه لیوان آب قرآنی بخورید [سوره های که باید روی آب بخوانیم در دستور نسخه ی بخور دادن آمده است] . بعد از اتمام بار اول نیز ۲ لیوان دیگر می خورید و پس از اتمام هر سه بار گوش دادن، یک لیوان از آن آب بخورید. یعنی جمعا ۶ لیوان آب قرآنی باید میل شود.

۳. اگر به صورت خوابیده به سوره گوش می دهیم روی تنها یک سمت نباشیم و دائم به پهلوها و کمر، نحوه ی دراز کشیدنمان را تغییر دهیم.

۴.اگر در حالت نشسته گوش میدهیم، نباید به دیوار یا چیز دیگری تکیه داده باشیم. حداقل یک متر با دیوار فاصله داشته باشیم!

۵.هنگام گوش دادن به سوره ی رعد سعی کنیم چند بار با فاصله، نفس عمیق کشیده، در سینه نگه داریم و بصورت فوت کردن آن را به آرامی بیرون دهیم.

۶. بعد از پایان جلسه هر نوع حسی که داشتید به پشت دراز کشیده، چشمان خود را بسته، دل را متوجه خداوند کرده و دعای زیر را چند مرتبه زمزمه کنید:
“ای خداوند مستضعفان، دردمندان را از درد و رنج رهایی بخش”

 

به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام طب روحانی بپیوندید. در صورت بروز هر گونه مشکل یا درخواست بررسی و مشاوره میتوانید از بخش تماس با ما استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل