طب روحانی

نسخه درمان یا دفع همزاد

نسخه درمان یا دفع همزاد

همانطور که قبلا گفتیم، خواندن نماز، یکی از قویترین نیروهای معنوی شناخته شده در جهت مبارزه با بیماریهای ماورایی، (به خصوص شیاطین و همزاد) به شمار می رود. لذا شیاطین و همزاد همیشه و با هر ترفندی به دنبال این هستند تا با ایجاد شبهه و افکاری به ظاهر منطقی، بیمار را از نماز خواندن و عبادت به دور نگه دارند. در این بخش میخواهیم با کمک نماز و نسخه درمان یا دفع همزاد شیطانی به تضعیف او و درمان همزاد بپردازیم.

از جمله افکار منفی که شیاطین بر علیه نماز، در ذهن بیماران ماورایی القا می کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. نماز من انسانیت من است. 
۲. من نمازم را با دلم میخوانم، نیازی به خم و راست شدن فیزیکی نیست. 
۳. بیشتر افرادی که نماز میخوانند ریا کار هستند.
۴. وقتی خدا صدایم را نمی شنود، چرا باید نماز بخوانم؟
۵. دست و دلم به نماز نمیرود، هرکاری میکنم نمیتوانم.

تمام این افکار و موارد مشابه آن، توسط همزاد و شیاطین در ذهن فرد بوجود می آیند. همزاد شیطانی با این کار در واقع میخواهد سطح فعالیت خودش را بدون هیچ مزاحمتی گسترش دهد. دستورات و راهکارهای زیر به شما کمک می کند تا هم بتوانید نماز خواندن را شروع کنید و هم اینکه بتوانید در مقابل وسوسه های ترک کردن آن مقاومت بکنید:

شروع نسخه درمان همزاد

۱. در ابتدای شروع نسخه درمان یا دفع همزاد می بایست هر نوع وسوسه و عواملی که مانع نماز خواندن شما می شوند را روی یک تکه کاغذ بنویسید (مانند ۵ موردی که در بالا ذکر شد). بعد از آن شما به ۲۱ روز زمان نیاز خواهید داشت. ۲۱ روز سرنوشت سازی که اگر آنها را با موفقیت پشت سر بگذارید ادامه راه برای شما آسان تر خواهد بود. پس در ابتدا اینطور خود را قانع کرده و با خودتان بگویید دلایلی که نوشتم همگی درست هستند اما من میخواهم فقط به مدت ۲۱ روز نمازم را بخوانم و سپس ترک کنم.

۲. بعد از اینکه قبول کردید که تکلیف خود را ناچارا انجام دهید، همان لحظه و در هر ساعتی از شبانه روز که هستید بلند شوید، وضو بگیرید و شروع کنید اولین نماز خود را بخوانید. اگر از وقت نماز گذشته بود و مثلا لحظه ی جدی شدن تصمیمتان، همزمان با ساعت ۲ نیمه شب، یا ۱۰ صبح بود، نماز آن نوبت را بصورت قضا بخوانید.

۳. در این لحظه شما اولین وقت از نماز خود را خوانده و یک گام به جلو حرکت کرده اید. حال، آن ۲۱ روز را به ۳ بخش هفت روز تقسیم کنید: هفت روز اول را فقط سعی کنید به هر قیمتی شده هر پنج نوبت نمازتان را در همان روز بخوانید، یعنی فعلا به فکر اول وقت بودن یا نبودنش نباشید. حتی اگر قضا بشود یا حتی اگر فراموش کردید و مجبور شوید هر ۵ نوبت نماز روزانه را در یک وقت بخوانید، باز هم بخوانید ( هیچگاه نگویید: نمازم قضا شد یا فراموش کردم ، پس دیگر رهایش میکنم)

توجه:در هفت روز اول نسخه درمان یا دفع همزاد، هدف شما فقط و فقط خواندن نمازهای یومیه است و هیچ عذر و کم کاری دیگری مهم نیست. اگر در این مرحله یک وعده نماز را فراموش کردید همان روز بخوانید و وارد روز بعدی شدید، روز شمارتان صفر می شود و باید از نو شروع کنید به نماز خواندن و شمردن ۷ روز اول را مجدد شروع کنید.

۴. اگر بتوانید هفت روز اول را به هر زحمتی، با موفقیت پشت سر بگذارید، گام دوم را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته اید و وارد هفت روز دوم می شوید. در این مرحله سعی کنید علاوه بر خواندن، نمازتان قضا نشود. یعنی ممکن است نماز ظهر و عصر را ساعت ۱۵ بخوانید ولی نگذارید به بعد از غروب آفتاب بکشد و نمازتان قضا شود. نماز صبح را نیز قبل از طلوع آفتاب بخوانید.

توجه: هر گاه در این مرحله نمازتان قضا شد، روز شمار هفت روز دوم صفر شده و می بایست از نو، ۷ روز دوم را شروع کنید. یعنی کماکان در مرحله اول هستید.

۵. اکنون وقت آن رسیده است که وارد ۷ روز سوم و مرحله آخر بشوید (تا اینجا شما ۱۴ روز را مرتب، قضا و بدون قضا نماز خود را خوانده اید). در این مرحله اما، علاوه بر اینکه هر ۵ وعده نماز را میخوانید و علاوه بر اینکه نباید نماز قضا شود، حتما باید آن را اول وقت و همزمان با اذان نیز بخوانید. این مرحله بسیار حساس و سرنوشت ساز است. اینجا کمی شرایط سخت خواهد شد چون فشار زیادی به همزاد شیطانی و قرین شما وارد می شود و در نتیجه همزاد، فشار خود را بیشتر خواهد کرد تا شما را از ادامه ی راه و نماز خواندن باز بدارد.

از جمله اقدامات منفی که همزاد در این مرحله انجام می دهد، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. سعی می کند آن افکار منفی بر علیه نماز را دوباره در ذهن شما زنده کند.
۲. تمرکز شما را در نماز بر هم میزند و حواستان را به سمت موضوعات روزمره پرت می کند.
۳. حداقل سعی می کند یک وعده از نمازهایتان را قضا کند که در بیشتر موارد، آن وعده، نوبت صبح خواهد بود. چون نماز صبح بیشترین فشار را بر همزاد می آورد، به همین خاطر بسیاری از افراد، نماز صبحشان همیشه یا بیشتر اوقات، قضا می شود.
۴. در تعداد رکعتهای نماز دچار شک و فراموشی میشوید.

اگر توانستید تمام موارد درمان همزاد یا همان نسخه درمان یا دفع همزاد را با موفقیت پشت سر بگذارید. و در این جنگ سخت و مهم، همزاد را شکست بدهید، باید به خودتان تبریک بگویید، چون کار بسیار بزرگی کرده اید. در واقع این موفقیت اگر بیشتر از قبولی در یک آزمون سراسری یا گرفتن مدرک دکترا نباشد، کمتر از آن نیز نخواهد بود. در اینجا، همزاد تا یک مقداری تضعیف شده است و شما بهبودی های نسبی را احساس خواهید کرد. اما برای تضعیف بیشتر و از بین بردن دردها و علائم روحی و جسمی مرتبط با فعالیت همزاد می بایست بین شش ماه تا یک سال به نماز اول وقت ادامه داده و از گناهان کوچک و بزرگ دوری کنید.

نکات مهم و ترفندهای کمک کننده در نسخه درمان همزاد

نکته۱ :
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نماز صبح تان بیشتر اوقات قضا می شود، برای جلوگیری از این امر: سعی کنید از کسی که در خانواده ی شما نماز صبح را بیدار می شود (مثلا پدر یا مادر)، بخواهید تا شما را هم بیدار کند. به او بسپارید هر طور شده شما را بیدار کند و تا زمانی که از جایتان بلند نشده اید دست از سرتان بر ندارد. اما اگر چنین فردی در منزل شما نیست، می توانید از ترفند ساعت سمج استفاده کنید. این ترفند به این شکل است که:

تمام ساعتهای زنگ دار منزل را جمع کنید. قبل از خواب، همه ی آنها را با فاصله چند دقیقه قبل و بعد از اذان صبح کوک کنید. (به طور مثال، اگر اذان صبح شهر شما ۵:۳۰ دقیقه صبح باشد، یکی از ساعتها را راس ۵:۲۰ ، دیگری را ۵:۳۰ و آن یکی را راس ۵:۴۰ دقیقه کوک کنید) این کار به شما کمک خواهد کرد تا اگر با زنگ اول بیدار نشدید یا خاموش کردید و دوباره خوابیدید، با زنگ دوم مجدد بیدار شوید. اگر باز هم خوابتان گرفت و بیدار نشدید، زنگ سوم ، چهارم و یا پنجم، دیگر حتما شما را بیدار خواهد کرد. (از امکانات و آلارم گوشی خود نیز میتوانید برای این کار استفاده کنید)

نکته۲ :
جهت جلوگیری از پرت شدن حواس در نماز توسط همزاد، می توانید موقع خواندن، روی معنی فارسی متن نماز متمرکز شوید. اگر باز هم حواستان پرت شد یا ذهنتان به سمت افکار روزمره یا گذشته حرکت کرد، سعی کنید خود به ذهنتان جهت بدهید. مثلا جهت حرکت ذهنتان را به سمت یکی از نمازهای جماعتی ببرید که ماها یا سالهای گذشته در آن شرکت کرده اید. بدین صورت که: وقتی در رکوع هستید، همزمان خود را در رکوع آن نماز جماعت تصور کنید و خاطره آن روز را حتی شده با یادآوری صدای امام جماعت آن مسجد، در ذهنتان زنده کنید.

اگر تا بحال در هیچ نماز جماعتی شرکت نکرده اید می توانید یک بار در مسجد محل یا مسجد دانشگاه و یا مدرسه، شرکت کرده و از آن بعنوان الگو استفاده کنید. این کار به شما کمک میکند حالا که قرار است حواستان پرت شود و نمیتوانید جلوی آن را بگیرید، حداقل به سمت و سوی یک نماز دیگر از شما پرت شود و نه کارهای بیهوده ی روزمره.[اینجا نیز هدف همزاد محقق نخواهد شد.

نکته۳ :
اگر موقع نماز دچار خمیازه های زیاد می شوید سعی کنید، با تمرکز کردن بر روی معنی فارسی اذکار و الفاظ نماز و همچنین بسته نگه داشتن دهان و قورت دادن آب دهان موقع خمیازه، به مرور زمان این عمل منفی را نیز از بین ببرید. هر چقدر تمرکز شما در نماز بیشتر باشد، درمان همزاد با کمک نسخه درمان یا دفع همزاد بهتر صورت میگیرد.

نکته۴ :
افرادی که متاهل هستند و نماز صبحشان بخاطر عدم انجام دادن غسل جنابت قضا می شود اگر شرایط غسل گرفتن قبل از اذان صبح برایشان مهیا نبود، میتوانند از تیمم استفاده کنند. یک مقدار خاک پاک تهیه کنید و در اتاق خوابتان داشته باشید. تا اگر به هر علتی نتوانستید غسل کنید، تیمم کرده و نماز صبح خود را بخوانید. بعد از فراهم شدن شرایط بتوانید غسل خود را انجام دهید.

نکته۵ :
در رکعت اول، بعد از سوره ی حمد، سوره ی ناس یا فلق را بخوانید. سوره ی ناس مخصوص درمان همزاد و بر ضد شیاطین وسوسه گر می باشد.

نکته۶ :
کسانی که نمازهایشان را از قبل می خواندند، باید در هفته ی اول روی خمیازه نکشیدن، هفته ی دوم روی فراموش نکردن تعداد رکعات یا سجده ها و در هفت روز سوم نیز روی حضور ذهن و و پرت نشدن حواسشان در نماز کار بکنند تا ۲۱ روز اول تمام بشود.

نکته۷ :
استفاده از تمرین قنوت در دوره درمان فعالیت همزاد (یک الی دو بار در روز) الزامی می باشد.

نکته۸ :
درمان همزاد مانند بازی منچ و مارپله می ماند. هر جای درمان که نماز شما قضا بشود، هر زمان که تمرین قنوت را جا بیاندازید، عصبانی شده، گناه کنید یاهر لغزش درمانی مشابه دیگر، باعث نیش مار و بازگشت به عقب خواهد شد. و باید از خانه های پایین تر مجدد درمان را شروع کنید.

 

چند پرسش و پاسخ مرتبط با درمان فعالیت همزاد 

سوال۱:  میخواهم بدانم در نسخه درمان یا دفع همزاد به غیر از قضا شدن نماز چه نوع عمل دیگری باعث نیش مار می شود؟ در جهت عکس چه عملی باعث استفاده از پله یا همان تسریع روند درمان خواهد شد؟

پاسخ: علاوه بر بیماری ماورایی جدید، هر نوع ترک واجبات دینی، روحیه ی ضعیف داشتن، نا امیدی، ترس، شوک روحی منجر به استرس (مانند بیماری یا مرگ عزیزان، حوادث ناگوار اعم از تصادف، زورگیری، تجاوز، همچنین دیدن صحنه دلخراش بصورت مستقیم یا غیر مستقیم در کلیپ و ویدئو مانند دیدن صحنه های اعدام یا خودکشی دیگران، دیدن جنازه، شنیدن جیغ ناشی از یک اتفاق بد، دیدن آزار یا سلاخی زنده حیوانات)، اعتیاد، مشروبات الکلی و مانند اینها… باعث نیش مار و فعالیت مجدد همزاد می شود که باید از اول دستورات درمانی را از سر گرفت یا از پله استفاده کرد.

برای استفاده از پله یا نردبان در درمان همزاد، باید همان لحظه گزیده شدن به سرعت اقدام کرد. هر نوع پافشاری و پشتکار ما در انجام واجبات دینی، حفظ روحیه و عدم نا امیدی بلافاصله بعد از نیش مار، میتواند مانند پله عمل کرده و روند تضعیف همزاد را تسریع ببخشد. چون همزاد همانقدر که از انجام فرایض دینی میترسد، از انگیزه قوی و روحیه جنگنده ما نیز واهمه دارد.

سوال۲: چگونه متوجه شویم هنوز همزاد ما فعال است یا خیر؟

پاسخ: تا زمانی که افکار منفی علیه دین و خدا [و حتی علیه درمان و طب روحانی]، یا افکار تشویق کننده و وسوسه گر در جهت ترک واجبات دینی یا انجام گناه، از ذهن ما عبور بکند (دقت کنید فقط عبور کند، یعنی بدون توجه به عمل کردن یا نکردن ما به آنها)، یا عدم تمرکز در نماز، فراموشی و شک در تعداد رکعات نماز و مانند اینها، همچنین بیخوابی شبانه و داشتن افکار مزاحم قبل از خواب، همه ی اینها یعنی هنوز همزاد فعال است و مترصد لغزش ما می باشد.

سوال۳: بعد از انجام نسخه ۲۱ روز نماز به مدت یکسال  و درمان همزاد ، چه اتفاقی در زندگی ما می افتد؟

پاسخ: بعد از غیر فعال کردن همزاد شیطانی با کمک نسخه درمان یا دفع همزاد ، اتفاقات واقعا خوبی برای ما خواهد افتاد. از جمله:

۱. به حداقل رسیدن میزان تاثیر گذاری بیماریهای ماورایی بر ماست. به زبان ساده، بعد ازدرمان همزاد، اگر دچار چشم زخم بشویم شاید فقط ده یا بیست درصد از شدت اصابت آن به بدن ما منتقل بشود، ارتباط جن عاشق یا موکلین جادو با جسم ما به حداقل مقدار خود میرسد.

۲. رها شدن از افکار منفی و باز شدن ذهن ما برای پذیرش افکار مثبت و خلاقانه در جهت بهبود وضع زندگی

۳. فعال شدن همزاد فرشته که خودش به تنهایی کلی امتیاز برای ما به ارمغان می آورد، مانند جلوگیری از افتادن به گناه، خوش شانسی و یا اقبال خوب آوردن در عرصه های مهم زندگی [مانند پیدا کردن شغل خوب، همسر مناسب و…]، دور شدن نحسی و بد یمنی از زندگی ما، محبوبیت نزد دیگران و مورد پذیرش واقع شدن در جمعهایی که برای ما سودمند هستند، ایجاد زمینه برای شناخت بهتر خدا و تقویت ایمان، افزایش انگیزه و امید به زندگی، و از همه مهمتر تقویت سیستم ایمنی بدن ما خواهد شد.

۴. رها شدن از استرس، ناراحتی، دلشوره، اضطراب و ترسهای بی موردی که جلوی آرامش و آسایش روحی روانی ما را گرفته اند.

۵. قوی شدن و نلرزیدن در مقابل مشکلات و اتفاقات و تحت تاثیر تهدیدهای مختلف دیگران قرار نگرفتن

۶. افزایش محافظت نیروهای مثبت الهی حتی از خانواده و فرزندان ما در مقابل خطرات و بلایای طبیعی و غیر طبیعی

۷. کاهش میزان ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی بعد از درمان همزاد

 

به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام طب روحانی بپیوندید.

خروج از نسخه موبایل