طب روحانی

پاکسازی منزل از جن و جادو

پاکسازی منزل

انرژی های منفی ماورایی که در بخش اجنه ساکن در منزل به آن اشاره کردیم میتوانند منازل و خانه های مارا آلوده سازند. برای پاکسازی منزل از جن و جادو ابتدا باید خود ما درمان معنوی را انجام داده باشیم چون اگر آلودگی منزل زیاد باشد ممکن است همزمان با پاکسازی منزل به ما آسیب وارد شود. جهت پاکسازی منزل به مواد و وسایل زیر نیاز داریم:

۱. آب دریا

برای شستشو و آب پاشی کردن کف، دیوارها و زوایای اتاق ها و سایر جاهای خانه لازم است آب دریا به مقدار کافی داشته باشیم. اگر به آب دریا دسترسی پیدا نکردیم می توان از مخلوط آب و نمک استفاده کرد. (بهتر است از نمک زبر مانند نمک دریا یا سنگ نمک استفاده شود تا مخلوط ما، مزه ی طبیعی آب دریا را پیدا کند) بعد از تهیه آب و نمک، آیات زیر هر کدام ۷بار خوانده و بر آن دمیده شود: آیت الکرسی/ سوره ی فلق و ناس/ سوره ی حمد و توحید/ ۱۰آیه اول سوره صافات/ ۲ آیه ی آخر سوره ی بقره/ سوره ی فیل/ آیه ۳۵ سوره ی نور

آماده کردن آبنمک قرآنی

روی این آب، آیات زیر هر کدام ۷بار خوانده و دمیده شود:
آیت الکرسی/ سوره ی فلق و ناس/ سوره ی حمد و توحید/ ۱۰آیه اول سوره صافات/ ۲ آیه ی آخر سوره ی بقره/ سوره ی فیل/ آیه ۳۵ سوره ی نور

می توان به ترکیب بالا کمی گلاب نیز اضافه کرد.

۲. دود دادن منزل

برای پاکسازی منزل با کمک دود دادن، از ترکیب مواد زیر استفاده کنید:
-سیاه دانه
-سُداب
-بَرگ خشک شده ی درخت سدر
-اسپند

ترکیب بالا را به مقدار مساوی [بدون آسیاب کردن] و بر حسب نیاز از عطاری های معتبر سطح شهر تهیه و با هم مخلوط کنید. آیات ذکر شده را هر کدام ۷ مرتبه روی مواد فوق خوانده و بر آن بدمید.

۳.فایل صوتی سوره ی بقره

قبل از شروع بکار لازم است یک فایل صوتی از سوره ی بقره [ترتیل] تهیه کرده و در مدت پاکسازی منزل، آن را با صدای بلند در منزل پخش کنیم.

۴.اسپند دان

برای دود دادن مواد بالا می بایست از یک اسپندان یا همان اسپند دود کن برقی استفاده کنید. [اگر به این وسیله دسترسی ندارید می توانید از چند تکه زغال گداخته شده درون یک ظرف فلزی استفاده کنید.]

اسپندان

شروع کار:

حال که ترکیبات و مواد لازم را آماده کردیم، به ترتیب مراحل زیر را انجام می دهیم:

گام اول: قبل از شروع به پاکسازی منزل، ابتدا به مدت یک ساعت تمام در و پنجره ها را باز می کنیم تا هوای داخل منزل عوض شده و هوای پاک و تازه جایگزین آن شود. بعد از عوض شدن هوا، دوباره تمام در و پنجره ها را می بندیم.

گام دوم: سوره ی بقره را با صدای بلند در منزل پخش می کنیم.

گام سوم: موادی که برای دود دادن آماده کرده بودیم را آرام آرام درون اسپند دود کن یا روی زغال می ریزیم و تمام خانه از جمله اتاق ها، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه و سایر جاها را دود میدهیم.

گام چهارم: حال سراغ مهمترین قسمت پاکسازی منزل ، یعنی آبپاشی کردن خانه ها [با آب قرآنی]می رویم. آب دریا یا ترکیب آب و نمکی که قبلا آماده کرده ایم و روی آن قرآن خوانده ایم را درون یک ظرف بزرگ می ریزیم. حال با استفاده از یک لیوان به تمام گوشه ها و زاویه ها و کنج های خانه آب می پاشیم. بعد با استفاده از یک آبپاش دستی [یا یک بطری که دَرِ آن را سوراخ کرده ایم] تمام وسایل و اشیاء داخل منزل را آب می پاشیم، از جمله رختخوابها، کمد لباس ها ، کابینت ها، ظروف آشپزخانه، پرده ها، مبلمان، فرش و… در مرحله ی آخر به سراغ در وردوی منزل یا ساختمان رفته و با کمک تی یا جارو، آن را به خوبی شسته و آب می کشیم.

تی کشیدن ورودی منزل

تاکید روی این قسمت بخاطر احتمال وجود جادوی پاشیده شده جلوی درب ورودی منزل می باشد. معمولا جادوهای پاشیدنی را جلوی ورودی منزل می پاشند تا در هر ورود و خروجمان تحت تاثیر آن قرار بگیریم!

توضیحات تکمیلی:

در مراحل پاکسازی منزل از جن و جادو نکاتی وجود دارد که حتما باید آنها را در نظر گرفت تا پاکسازی با قدرت بیشتری صورت بگیرد:

۱.خواندن و قرائت قرآن روی آب و ترکیب گیاهی باید با اخلاص، تمرکز و حضور قلب صورت بگیرد تا تاثیر آن بیشتر شود.

۲.دود دادن و آبپاشی باید به صورت همزمان انجام شود. برای اینکار می توانید اسپندان را بدست شخص دیگری بدهید تا همزمان و همپای شما در منزل حرکت کند.

۳.برای آب پاشیدن گوشه ها و زوایای منزل از گوشه ی دیوار سمت راستی ورودی منزل شروع کنید. آبنمک قرآنی را با کمک لیوان به بالای کنج ها و گوشه های دیوار بپاشید و اجازه دهید آب به پایین سرازیر شود.

پاشیدن آب به گوشه ها

۴.اجرای نسخه پاکسازی منزل از جن و جادو باید به مدت ۲ هفته متوالی و بدون فاصله صورت بگیرد تا تاثیر آن کامل شود. همچنین روشن گذاشتن لامپها و روشن گذاشتن پخش صدای قرآن در طول ۳ شب اول کمک کننده می باشد.

۵. برای زمان اجرای نسخه می توانید از ساعات زیر استفاده کنید:

-روز اول: بعد از اذان مغرب
-روز دوم: دو ساعت بعد از اذان مغرب
-روز سوم: بعد از اذان صبح
-روز چهارم: بعد از اذان ظهر
-روز پنجم: دو ساعت بعد از اذان ظهر

بعد از روز پنجم دوباره از اذان مغرب [برای روز ششم] شروع می کنیم و ادامه می دهیم تا زمانی که دو هفته اجرای نسخه تمام شود.

۶.بعد از پایان دو هفته اجرای نسخه، نوعی راحتی و هاله ای از نور در خانه حس می شود. اگر هنگام اجرای نسخه خود یا هر یک از اعضای خانه دچار بی حالی یا حالت تهوع، استفراغ، سردرد [و سایر علائم مذکور در مطالب سایت] شدید نشان از وجود عامل ماورایی درون جسم شما نیز می باشد که نیاز است خود شما نیز بصورت جداگانه دوره درمان معنوی را بگذرانید.

۷.ترکیب موادی که برای دود دادن معرفی شد از قوی ترین گیاهان دارویی در مقابله با اجنه و شیاطین هستند . بوی آنها بسیار تند و ممکن است باعث اذیت شدن خود یا همسایه ها شود ولی برای خروج اجنه فوق العاده موثر است.

۸.خانمهایی که در عادت ماهانه هستند، بهتر است قرائت قرآن روی آب و مواد گیاهی را به شخص دیگری واگذار کنند. یا بعد از پاک شدن نسخه را اجرا کنند.

 

به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام طب روحانی بپیوندید. در صورت بروز هر گونه مشکل یا درخواست بررسی و مشاوره میتوانید از بخش تماس با ما استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل