طب روحانی

پاکسازی معده و روده

پاکسازی معده و روده

پاکسازی معده و روده ها از انرژی های منفی حاصل از جن و جادو:

در ابتدای مطلب پاکسازی معده و روده ، اول به پاکسازی معده می پردازیم. معده از جمله جاهایی ست که تجمع انرژی های منفی از نوع جن و جادو در آن زیاد است و منبع خیلی از دردها از جمله سردرد یا کتف و گردن و حتی احساسات منفی و مثبت می باشد. برای پاکسازی آن از نسخه ی قوی زیر که به نسخه ی سیاهدانه معروف است استفاده میکنیم.

ابتدا مواد زیر را تهیه کنید:

۱.نمک تصفیه شده ( سه قاشق چایخوری)
۲.سیاه دانه آسیاب شده (دو قاشق غذا خوری)
۳.روغن زیتون خوراکی (یک پیمانه)

نمک و سیاه دانه را در یک لیوان خالی ریخته و هم میزنیم بعد از آن کمی از روغن زیتون را اضافه کرده و هم می زنیم تا مواد درهم حل شوند. بعد از آن در حالی که داریم هم میزنیم باقی مانده روغن زیتون را اضافه می کنیم تا لیوان پر شود. حال آیات زیر را ۷ بار با تمرکز و خلوص نیت بر آن خوانده و می دمیم:

-سوره ی حمد و توحید
-آیت الکرسی
-سوره های کافرون، ناس و فلق
-ده آیه اول سوره ی صافات – دو آیه آخر سوره ی بقره
-آیه ۳۵ سوره ی نور

-بعد از انجام تمام کارهای فوق، دوباره لیوان را هم می زنیم و قبل از اینکه ته نشین شود در یک مرحله آن را سر می کشیم. [دقت داشته باشید که حتما در یک مرحله لیوان را سر بکشید] اگر بعد از خوردن آن، حالت تهوع گرفتیم و بالا آوردیم جلویش را نگیریم. اما اگر حالت تهوع به ما دست نداد اجازه بدهیم مواد به مدت ۱۵ دقیقه داخل معده باقی بماند. بعد از آن شروع به نوشیدن آب قرآنی بکنیم تا بالا بیاوریم. اگر موفق نشدیم با فرو بردن انگشت در دهان اقدام به استفراغ کردن کنیم. اگر باز هم موفق نشدیم نگران نباشیم چون انرژی های منفی از معده به روده ها منتقل و سپس به همراه مدفوع از بدن خارج می شوند.

-این عمل روزی یک بار و به مدت سه روز متوالی انجام شود.
-بهتر است این نسخه با معده ی خالی که حداقل ۵ ساعت غذا وارد آن نشده باشد است اجرا شود.
-حالت قرار گرفتن بدن هنگام استفراغ بهتر است مانند حالت سجود باشد.

نسخه ی پاکسازی روده ها:

این نسخه از نسخه ی قبلی قوی تر می باشد. ابتدا مواد زیر را تهیه می کنیم:

-سرکه ی سیب (نصف پیمانه)
-سیاه دانه آسیاب شده (یک قاشق غذاخوری)
-برگ سنا آسیاب شده (یک قاشق غذاخوری)
-نمک تصفیه شده (دو قاشق غذا خوری)
-سدر آسیاب شده (یک قاشق غذا خوری)
-راوند یا ریوند آسیاب شده (یک قاشق غذا خوری)
-گلاب (نصف پیمانه)

مواد بالا را در یک بطری ۱.۵ لیتری ریخته و به آن آب اضافه می کنیم و آنقدر تکان می دهیم تا مواد بخوبی در هم حل شوند. بعد از آن آیاتی که در نسخه قبل به آنها اشاره کردیم را روی آن خوانده و میدمیم. حال دو لیوان از معجون بالا را بدون فاصله انداختن سر میکشیم. یک ساعت صبر می کنیم و سپس یک لیوان دیگر سر می کشیم. هر یک ساعت یک لیوان از معجون بالا را سر می کشیم تا تمام شود.

-در فاصله ی یک ساعته تا نوشیدن لیوان بعدی، بطری در یخچال نگهداری شود.
-اگر مصرف نسخه با اسهال شدید همراه بود. لیوانها را هر دو ساعت بنوشید.
-این نسخه فقط یک بار اجرا شود.
-پس از پایان این نسخه که در ادامه ی نسخه ی قبلی باید اجرا شود، یک روز بعد اقدام به حجامت کردن بکنید. حجامت کردن سه بار و با فاصله زمانی ۱۵ روز انجام شود.

نسخه پاکسازی معده و روده جهت خارج کردن انواع انرژی های منفی حاصل از هر نوع بیماری ماورایی کاربرد دارد. بیمارانی که حالات شدید دارند بهتر است قبل از انجام این نسخه ها با درمانگر معنوی سایت مشورت داشته باشند.

 

به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام طب روحانی بپیوندید. در صورت بروز هر گونه مشکل یا درخواست بررسی و مشاوره میتوانید از بخش تماس با ما استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل