طب روحانی

سقط جنین و علل ماورایی

سقط جنین و علل ماورایی

یک زنی را در نظر بگیرید که بعد از چند سال و با کلی هزینه دوا و درمان (آن هم در این اوضاع سرسام آور بالا رفتن هزینه ها و گرانی) و با توسل و نذر و نیاز، باردار می شود اما در همان ماهای اول بارداری، با یک سقط نابهنگام تمام امید و آرزوهای او تبدیل به یأس میشود. امروزه خانمهای باردار زیادی وجود دارند که بدون هیچ علت پزشکی، از نعمت مادر بودن محروم مانده اند. این معضل، امروزه به چالشی بزرگ برای علم پزشکی بدل شده است، چالشی که تابحال هیچ تعریف و توجیهی برای آن پیدا نکرده اند. در این مطلب به سقط جنین و علل ماورایی آن می پردازیم

علم طب روحانی اما با دستی پُر به کمک علم پزشکی آمده است تا آرزوی مادر شدن، این حس زیبا و وصف ناشدنی را به دل هیچ زنی و هیچ زوج جوانی باقی نگذارد. در طب روحانی، بطور کلی علل ماورایی سقط جنین به سه عامل جن، جادو و همزاد باز میگردد که در زیر میخواهیم با تفصیل بیشتری به هر یک از آنها بپردازیم:

عوامل ماورایی موثر در سقط جنین

۱. جن :
دو نوع جن در سقط جنین نقش دارند، اولی جن عاشق مذکر است که بدلیل تنگ شدن جایگاه او در رحم، سعی میکند در خواب یا بیداری باعث سقط جنین شود. این نوع جن معمولا در خواب بشکل گربه ظاهر میشود یا بشکل یک مرد جوان ناشناس که زن را بطور مستقیم تهدید به سقط میکند. نوعی دیگری از جن مونث وجود دارد که به دلیل حسادتش نسبت به زنان باردار، این کار را انجام میدهد که معمولا ارثی است و از طریق مادر به دختر یا همان زن باردار فعلی منتقل شده است [مادر این زن نیز سابقه سقط یا مشکلات مرتبط با بارداری و بیماریهای رحمی داشته است]. این نوع جن، دیگر در خواب زن باردار، به شکل حیوان نمی آید بلکه بصورت یک زن یا پیر زن عصبانی و تند خو ظاهر میشود و با لگد زدن به شکم زن، باعث سقط جنین او میشود. این مادران معمولا بعد از دیدن این خوابها، صبح روز بعد یا چند روز بعدش دچار درد، خونریزی و سقط میشوند.

۲. سحر و جادو :
در سحر و جادو اما، دیگر خبری از دیدن زن و مرد در خواب یا ضربه و لگد زدن نیست. یعنی زن باردار هیچ گونه حرکت یا ضربه ای در شکم خود [چه در خواب و چه در بیداری] احساس نخواهد کرد. اما معمولا قبل از سقط، خواب مار یا سگ و سایر حیوانات خواهد دید که به شکم او چشم دوخته اند یا چنگ میزنند. اما یکسری از خانمهای باردار هم هستند که بصورت نامحسوس دچار سقط میشوند یا گاهی حتی در هفته های اول حاملگی که زن هنوز خبر ندارد که باردار است، دچار خونریزی و سقط میشود. اینها نشان دهنده وجود سحر و جادو در زن باردار می باشند که باید باطل بشود.

۳. چشم زخم، حسد و همزاد:
همزاد معمولا کارش کمی فرق می کند. او چون نمیتواند بطور مستقیم باعث سقط جنین شود، از ترفندهای همیشگی خودش یعنی “وسوسه” و “بد بیاری” استفاده خواهد کرد. به این صورت که زن باردار را وسوسه میکند تا یک وسیله یا شئ سنگین را جابجا کند یا اینکه زن ناخواسته در جایی قرار بگیرد که یک شیئی مانند توپ یا وسایل سنگین مشابه به شکمش برخورد کنند و باعث سقط شوند. همچنین سقطی که در تصادف، افتادن از پله ها، دعوای زن و شوهری و حوادث اینچنینی ایجاد میشود نیز جزو همین دسته قرار میگیرد. معمولا همزاد این دستور [سقط] را از انرژهای منفی چشم زخم و حسد دریافت میکند.

درمان معنوی، می تواند سقط جنین و علل ماورایی آن را با نازلترین هزینه، کمترین زمان و حداقل عوارض [در بارداری و زایمان] نسبت به درمانهای پزشکی و شیمیایی، این زنان و این زوجهای جوان را صاحب فرزند کرده و لذت زندگی جدید را به آنها بچشاند.

پی نوشت:
شاید یکسری ها مثل همیشه بخواهند بر چسب خرافه را بر این مطلب بگذارند که خب طبیعی است. چون بیشتر این گونه افراد نه ازدواج کرده اند، نه مشکل سقط و عدم بارداری دارند و نه تابحال آرزوی بچه دار شدن به دلشان مانده است. این مطلب را، آن زنی درک میکند و میفهمند که علایم و نشانه های فوق را بارها در خواب و بیداری تجربه کرده و این مساله را با گوشت، پوست و استخوانش لمس کرده است. زنی که تمام پزشکان او را جواب کرده اند و اکنون نا امیدانه در خانه نشسته است و فقط دارد نیش و کنایه های سایر زنان فامیل را میشنود. ما مطلب سقط جنین و علل ماورایی را برای او نوشته ایم.

 

به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام طب روحانی بپیوندید. در صورت بروز هر گونه مشکل یا درخواست بررسی و مشاوره میتوانید از بخش تماس با ما استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل