طب روحانی

تمرین قنوت چیست ؟

تمرین قنوت

تمام بیماری های ماورایی، اعم از جن، جادو یا چشم زخم و حسد بعد از ورود به جسم مادی، همزمان یکسری آلودگی به شکل انرژی منفی، بر روی جسم اثیری از خود بر جایی میگذارند. که باعث ایجاد درد و ناراحتی در فرد می شوند. جهت زدودن و از بین بردن این آلودگی ها از جسم اثیری، یک راهکار و تمرین آماده کردیم به اسم  تمرین قنوت . این دستور به شما کمک می کند تا جسم اثیری خود را تا حدود زیادی از انرژی های منفی مختلف پاکسازی کنید.

کیفیت انجام تمرین قنوت :

۱. در ابتدا و قبل از شروع تمرین قنوت، به اندازه دو لیوان آب قرآنی درست کنید و روی آن را بپوشانید.

۲. یک اتاق آرام و بدون سر و صدا برای خود پیدا کنید. در یک قسمت از اتاق نشسته و پاهای خود را عمود بر بالا تنه ی خود دراز کنید. یک لیوان از دو لیوان آب قرآنی که درست کرده بودیم را میخوریم. در همان حالت، بدن خود را در شل و ریلکس میکنیم تا عضلات از حالت گرفتگی و سفتی رها شوند. بعد از آن چند بار نفس عمیق کشیده، کمی در سینه حبس کرده و سپس رها میکنیم.

۳. حالا دستهای خود را به شکل قنوت که در نماز انجام میدهیم ، در آورده و جلوی دهان خود قرار می دهیم [مانند تصویر شماره۱ ] ، طوری که دم و بازدم خود را داخل کف دستها حس کنیم. حال شروع به خواندن سوره های توحید، ناس و فلق می کنیم. هر یک را سه مرتبه و با تمرکز و حضور قلب می خوانیم.

۴. بعد از اینکه خواندن سوره ها تمام شد، در همان حالت، کف دستهای خود را به تمام صورت، پیشانی، بالای سر، اطراف سر، گوشها، داخل گوش، پشت سر، گردن و شانه ها می کشیم، تا انرژی مثبت تولید شده در کف دستها به این مناطق برسد.

۵. حال از روی گردن، به سمت پایین یعنی قفسه ی سینه، شکم و رانها حرکت می کنیم و در ادامه به سمت مچ پاها خم می شویم و تا هر جایی که دستها میرسند، آنجا را لمس کرده و دست می کشیم.

۶. دوباره به همان حالت، دستهای خود را به عقب کشیده و در جهت عکس حرکت کرده تا دوباره به قفسه ی سینه برگردیم. حالا دستها را از قفسه ی سینه جدا کرده و با دست راست روی دست چپ و با دست چپ روی دست راست دو الی سه بار [از بازو تا نوک انگشتان] می کشیم.

۷. در اینجا، شما یک دور کامل تمرین قنوت را انجام داده اید. اما برای اینکه این تمرین را کامل کنید، باید ۶ مرتبه ی دیگر تمام مراحل فوق را از شماره ۳ الی ۶ انجام دهید. [جمعا ۷ مرتبه مراحل فوق، باید تکرار شوند. مدت زمان انجام تمرین بین ۱۰ الی ۱۵ دقیقه می باشد، اگر زیر این زمان انجام دادید، بدانید تمرین شما بدون تمرکز و با عجله انجام شده است که آن کارایی لازم را نخواهد داشت] بعد از پایان تمرین، لیوان دوم آب قرآنی را نیز می نوشیم و دوباره چند بار تنفس عمیق را انجام می دهیم.

نکته۱ :
 تمرین قنوت به دلیل اهمیت بالای آن، تا به اینجا فقط مخصوص درمانجوها و افرادی بود که تحت درمان معنوی قرار میگرفتند. اما امشب تصمیم گرفتیم تا بعنوان هدیه آخر سال، آن را کامل کرده و در اختیار عموم قرار دهیم.

نکته۲ :
 تمرین قنوت، بعد از نماز خواندن، بیشترین فشار را بر همزاد وارد خواهد کرد. به همین دلیل شما در انجام این تمرین با وسوسه و دافعه ی زیادی مواجه خواهید شد.

 

به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام طب روحانی بپیوندید. در صورت بروز هر گونه مشکل یا درخواست بررسی و مشاوره میتوانید از بخش تماس با ما استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل