همه چیز درباره طب روحانی

صفحه اصلی/همه چیز درباره طب روحانی
همه چیز درباره طب روحانی
  • درباره طب روحانی

در باره طب روحانی بیشتر بدانید

بعد از بررسی و تحقیقات ده ساله در باره طب روحانی و در زمینه متافیزیک و بیماریهای ماورایی، به این نتیجه رسیدیم که طبق آیات و روایات متعدد در این زمینه، این نوع بیماریها متاسفانه وجود دارد و مردم ما دارند از راه نادرست و غلط به درمان آنها می پردازند. امروزه مراجعه مردم به دعا نویس و فالگیر روز به روز در کشور ما ( و با وجود اطلاع رسانی های مختلف صدا و سیما) در حال افزایش است. از این رو تصمیم گرفتیم تا با تاسیس یک سایت تخصصی در این زمینه، به مردم کمک کنیم که این نوع بیماریها را ابتدا خوب بشناسند و سپس برای درمان آنها، از راه درست یعنی با کمک خدا و دین اقدام کنند و نه با دعانویسی و جادوگری. برخی از راهکارهایی که ما در این سایت بعنوان پیشگیری و درمان و بشکل نسخه های درمانی ارائه می دهیم با عناوین زیر است:

  1. نماز اول وقت و پایبندی درست و کامل به دستورات اسلامی و واجبات دینی
  2. آشنایی به مفاهیم قرآنی و تفسیر
  3. اصلاح و تغییر عادتها، باورها و رفتارهای غلط
  4. اصلاح تغذیه و خواب
  5. از بین بردن نقاط ضعف و حساسیت ها
  6. تسلط بر خود و کنترل خشم
  7.  سایر آموزش های لازم در این زمینه …

اینجا یک سایت تخصصی مرتبط با متافیزیک و بیماریهای ماورایی است. با سایر سایتها، وبلاگها و پیج هایی که جادوگری، دعانویسی، فالگیری و اصطلاحاتی مانند سرکتاب و دست نوشته های دعانویسی را ترویج می دهند کاملا متفاوت و از آنها مبراست. همچنین اینجا با سایر سایتهای مشابه که داستانهای ترسناک و ماجراهای مرتبط با احضار روح و شبح را ترویج میدهند، نیز تبری جسته و هیچ ارتباط موضوعی با آنها ندارد. ما اینجا جمع شده ایم تا با کمک هم راهکارهای دینی، علمی و عقلی مناسب، بدور از هر گونه خرافه گرایی، در جهت مبارزه با شیاطین و جادوگرها پیدا کرده تا دردی هر چند کوچک را (در این زمینه) درمان کنیم.

بیشتر بخوانید

لوگوی طب روحانی، تشکیل شده از یک دست سبز رنگ (نماد انسان جوان، غافل و یا خام و کم تجربه) که شش تک چشم سیاه (نماد شش نقطه شیطان و طراحی شده به شکل مثلث و امواج دریا)، آن انسان خام را احاطه کرده و دارند او را در عمق تاریکی، گناه و بیماریهای شیطانی غرق می کنند. اما در لحظات آخر که دست انسان به سمت آسمان و به نشانه درخواست کمک نشانه می رود، دو نور طلایی یا شهاب سنگ هایی از آسمان (نماد خداوند: و جعلناها رجوما للشاطین) برای کمک به آن انسان در حال غرق شدن و نابودی رفته تا او را از دست شیطان و گرفتاری نجات دهند.

پیام لوگو:
خداوند در لحظات آخر به کمک ما می آید حتی اگر غرق در گناه باشیم، کافی است صادقانه و خالصانه او را صدا بزنیم.

منابع اطلاعاتی ما

یکی از سوالاتی که تازه وارد ها به محض ورودشان به پیج و خواندن اولین پست از ما میپرسند، اینه که: منبع اطلاعات و مطالب شما چیست؟ یا لطفا دلیل و مدرک برای گفته ها و مطالب تون ارائه دهید!! گفتن این حرفها و پرسیدن این سؤالات توسط این افراد، در کل دو حالت دارد:

۱. شخص واقعا برای فهمیدن این موضوع آمده است و دوست دارد حالا که قرار است چیزی را قبول و به اندوخته هایش اضافه کند بهتر است با منبع موثق و معتبر باشد.

۲. شخص کاملا مغرضانه این سوال را مطرح کرده است و خودش را برای یک توهین و برخورد احساسی متعصبانه بعد از آن آماده کرده است!

*جواب دسته ی اول:
یادمان نرود که ما داریم راجع به ماورا صحبت میکنیم. یعنی دنیایی ماورای ماده و فیزیک که دلیل و مدرک فیزیکی آوردن از آن کار هر کسی نیست. در دنیای ماوراء و علی الخصوص بیماریهای ماورایی، امروزه دستهای آلوده و غیر تخصصی زیاد شده است که بحثی جدا میطلبد و اینجا مجالی جهت ورود به آن نداریم. [دستهایی که نه تنها کمکی به درمان و حل کردن مشکلات ماورایی نکردند بلکه مردم را نسبت به وجود داشتن درمان و رهایی از این نوع مشکلات و بیماریها نیز بدبین ساختند.] اما اولین منبعی که می توانیم برای اثبات گفته های خود، به افراد معتقد و خداباور معرفی می کنیم، کتاب آسمانی “قرآن” است. کتابی که در آن به وضوح و آشکارا، هم از جن و جادو سخن گفته است و هم از چشم زخم و حسادت ورزی. و البته شیطان رجیم که عامل اصلی و بوجود آورنده ی این نوع مشکلات بوده و هست نیز بیش از هر چیزی سخن به میان آمده است و همواره انسانها را از خطرات او بر حذر میکند. [در این باب در پست انسان مابین خدا و شیطان بیشتر صحبت خواهیم کرد] از جمله آیاتی که قرآن به ماورا پرداخته است: .
-سوره ی بقره آیه ۱۰۲ (صفحه ۱۶)
-سوره ی بقره آیه ۱۰۹ (صفحه ۱۷)
-سوره ی بقره آیه ۲۷۵ (صفحه ۴۷)
-سوره ی انعام آیه ۱۱۲ (صفحه ۱۴۲)
-سوره ی انعام آیه ۱۲۸ (صفحه ۱۴۴)
-سوره ی اعراف آیه ۱۱۶ (صفحه ۱۶۴)
-سوره ی یونس آیه ۸۱ (صفحه ۲۱۸)
-سوره ی اسرا آیه ۶۴ (صفحه ۲۸۸)
-سوره ی کهف آیه ۵۰ (صفحه ۲۹۹)
-سوره ی طه آیه ۷۱ (صفحه ۳۱۶)
-سوره ی نمل آیه ۳۹ (صفحه ۳۸۰)
-سوره ی سبا آیه ۱۲ (صفحه ۴۲۹)
-سوره ی ذاریات آیه ۵۶ (صفحه ۵۲۳)
-سوره ی جن آیه ۶ (صفحه ۵۷۲)
-سوره ی فلق آیه ۵ (صفحه ۶۰۴)

اینها از جمله آیات بیشماری است که در قرآن کریم بارها و بارها از موجودات ماورایی مانند جن، سحر و جادو ، شیطان و شیاطین، چشم و حسادت سخن گفته است. علاوه بر این آیات، در احادیث متعددی از پیامبر (ص) و همچنین ائمه ی معصومین (ع) نیز در باب خطرات شیاطین جن و انس سخن به میان آمده است. حال که از این ایات و احادیث ثابت می شود بیماریهای ماورایی وجود دارند پس نه تنها نمیتوان وجود این موجودات یا اعمالی مانند سحر و جادو را منکر شد بلکه باید برای مقابله با آنها دنبال راه چاره نیز گشت. [اینکه یک شبکه ی تلویزیونی بیایید یک مستند مقوایی بسازد و بگوید این بیماریها وجود ندارند و مشکلات خود را پیش روانشناس و روانپزشک ببرید در واقع دارند غیر مستقیم حرف قرآن و حدیث را رد می کنند. درست است ما هم موافقیم که تعداد افراد سوءاستفاده گر ، کلاه بردار و سود جو بعنوان دعانویس، رمال و فالگیر به طرز چشم گیری زیاد شده و ابتدا باید مشکلات خود را پیش پزشک و مشاور برد، اما اینها اصل مساله را رد نمیکند. چه مستند تلویزیونی ساخته بشود تا مردم برحذر بشوند و چه نشود ، چه دعانویس و رمال باشد چه نباشد، جن و جادو وجود دارند و در زندگی مردم نقشی منفی ایفا خواهند کرد. به نظر ما بجای پاک کردن صورت مساله ، دولت و مسئولین بیایند مراکزی قانونی، دارای مجوز و قابل اعتماد تاسیس کنند تا مردم بعد از رفتن پیش دکتر و روانپزشک و نتیجه نگرفتن احتمالی ، به این مراکز معتبر مراجعه کرده و از وجود یا عدم وجود عامل ماورایی در خودشان یا زندگی شان مطلع شوند تا خیالشان راحت شده و خودبخود مراجعه مردم به سمت دعانویس و فالگیر نیز کم بشود]

اما منابعی که برای دوستان غیر مذهبی و افرادی که دنبال اثبات علمی مقوله ی جن و جادو هستند ، نیز به همان مقدار مستندات علمی وجود دارد که آنها را به تفصیل، در پستی به نام “نگاهی علمی به جن و جادو” آورده ایم. این دوستان می توانند با مراجعه به پیج یا کانال طب روحانی آنها را مطالعه کنند. سر فصل آنها عبارت است از:
-انواع انرژی های موجود در طبیعت
-تاثیر افکار بر ذهن انسان به عنوان یک انرژی
-ارتباط موجودات ماورایی با انرژی منفی
-ارتباط چاکراها و هاله ی انسان با جن و جادو
-دوربین کرلیان و ثبت هاله ی انسان
-علم رادیونیک
-ماده و پادماده
-فیزیک کوانتوم

*اما جواب دسته ی دوم:

دسته ی دوم از افرادی که سوال منابع شما چیست؟ را از ما می پرسند و قصد و غرضی پشت این سوال آنها وجود دارد و بعدش میخواهند توهین کنند و… ، اینها را ما کاری بکارشان نداریم. چون این افراد مانند افراد عصر جاهلیت از جرگه ی آنهایی هستند که توسط خداوند “فی قلوبهم مرض” خوانده شده اند. یعنی آنقدر تعصب کورکورانه چشم و دلشان را کور کرده است که هیچ حرف علمی و منطقی را قبول نمیکنند و همچنان مایلند در حصار تیره ی اندیشه و باورهای قدیمی خود زندانی باشند.

اصطلاحات و واژه های مخصوص سایت، کانال و پیج طب روحانی (۱)

از آنجایی که ما به عنوان اولین و تنها سایت کاملا تخصصی [ فارسی زبان]، در حوزه ی ماورا و مسائل مرتبط با آن فعال هستیم، اقتضا می کند که [در جهت درک بهتر موضوعات] یک سری اصطلاحات و واژه های جدید معرفی کنیم. واژه هایی که شاید تابحال هیچ کجا مشابه آن را در زبان فارسی، [به این معنی] ندیده و نشنیده باشیم.

برخی از این اصطلاحات و معانی آنها به شرح زیر است؛

۱. #بیماریهای_ماورایی :
این اصطلاح برای اولین بار در همین سایت، کانال و پیج طب روحانی به زبان فارسی طراحی و بکار گرفته شد. مقصود از این واژه، بیماری های روحی و جسمی است که منشا یا ریشه ای ماورایی داشته باشند [ همان جن ، جادو ، چشم زخم و…]. علت نامگذاری به این نام، این بود که ما جن و جادو را بیماری می دانیم مثل خیلی از بیماری های شناخته شده ی دیگر! پس در اینجا نیازمند یک اصطلاح مخصوص بودیم تا هم به جن و جادو جنبه بیماری بدهد و هم علل بیماری را از فیزیک به متافیزیک ببرد. بر همین اساس با قرار دادن واژه ی #بیماری در کنار #ماورا این اصطلاح جدید را ساختیم.

۲. #آب_قرآنی:
این اصطلاح نیز برای اولین بار در همین سایت طب روحانی، طراحی و بکار گرفته شد و مقصود از آن، آبی است که یک سری آیات و سوره هایی از کتاب قرآن کریم روی آن خوانده و دمیده شده باشد [تا به آب خاصیت شفابخشی معنوی بدهد]. علت نامگذاری این نوع آب به آب قرانی نیز واضح است و نیازی به توضیح دادن نیست. [کسانی که دین غیر از اسلام دارند می توانند با خواندن آیاتی از کتاب آسمانی خودشان روی آب، آن را معنوی کنند و اسمش را می توانند آب توراتی یا آب انجیلی بگذارند. ما تعصبی در این زمینه و نامگذاری های خودمان نداریم]

۳. #خواب_خوراک :
اصطلاح خوراک خوابی یا خواب خوراک شدن، به فردی گفته می شود که خواب ببینید دارد یک غذای خاصی را در خوابش می خورد یا به او خورانده بشود که طعم و مزه اش با نوع واقعی آن فرق دارد. ما به این پدیده اصطلاحا خواب خوراک می گوییم یا میگوییم طرف خواب خوراک شده است. یعنی در خواب غذا خورده است [در رابطه با این پدیده ، و ارتباط غذا خوردن در خواب با بیماریهای ماورایی، در پستهای آینده ی صحبت خواهیم کرد]

۴. چشم زخم #نوع_۱ و #نوع_۲ :
این دو اصطلاح نیز مانند واژه های بالا، در همین پیج و کانال متولد شده اند و در هیچ کجای دیگر آنها را نخواهید شنید، [اگر هم شنیدید یا دیدید، بدون شک کپی برداری از همین پیج و کانال بوده است.] چشم زخم نوع اول به چشم زخمی گفته می شود که بدون موکل شیطانی ست و یکی از علایم آن خستگی و خوابیدن زیاد و بیش از حد معمول است. اما چشم زخم نوع دوم به چشم زخمی گفته می شود که با موکل شیطانی همراه باشد، این نوع چشم زخم به مراتب از نوع اول خطرناک تر است. یکی از علایم آن، بر خلاف نوع اول، بیخوابی و شب بیداری ست. دلیل نامگذاری این نوع چشم زخم به نوع ۱ و ۲ در واقع تشابه عملکرد آن با یک بیماری فیزیکی به نام دیابت نوع ۱ و ۲ می باشد.

۵. #خمیازه_تر و #خمیازه_خشک :
این اصطلاح، ابداع طب روحانی نیست! بلکه ترجمه شده و انتقال یافته از یک زبان بیگانه به زبان فارسی ست که باز هم برای اولین بار در همین پیج و کانال، ترجمه و بکار گرفته شده است. خمیازه تر به خمیازه ای گفته می شود که همراه با آن اشک از چشم خارج شود ولی در خمیازه های خشک، اشکی از چشم خارج نخواهد شد. خمیازه های تر کشیدن از علایم چشم زخم #داخلی و [در برخی موارد،] چشم زخم نوع ۲ ، اما خمیازه های خشک از علایم چشم زخم نوع ۱ می باشد.

۶. #سردرد_متحرک :
این اصطلاح نیز مانند اصطلاح قبل از زبانهای دیگر ترجمه و آن را وارد زبان فارسی کرده ایم. البته امکان دارد که این اصطلاح قبل از ما، جای دیگری نیز استفاده شده باشد پس آن را اختصاصی طب روحانی نمی دانیم.
این نوع سردرد از علایم حسد است.

۷. #درمان_معنوی :
درمان معنوی به درمانی گفته می شود که، شیوه و ابزار استفاده شده در آن، بر گرفته از دستورات آیات و احادیث دینی است و درمانگر آن نیز فردی باشد که معتقد به خدا و ملتزم به یکی از ادیان الهی باشد. اصطلاح درمان معنوی، ممکن است قبل از ما ، جاهای دیگری نیز استفاده شده باشد اما در این پیج، شکل و شمایل جدی به خود گرفت.

۸. #آلودگیهای_ماورایی :
هر نوع انرژی منفی در بدن، [خواه به وسیله جن و جادو و یا خواه چشم زخم و حسد باشد] را آلودگی ماورایی می نامیم که می تواند در نقاط یا چاکراهای مختلف بدن تجمع یافته و مرکز مورد نظر را آلوده بکند

هزینه ی درمان معنوی

یکی از مواردی که زیاد در مورد آن با ما بحث می شود هزینه ی درمان است. یک عده میگویند کسی که قرار است برای رضای خداوند کار کند نباید هزینه بگیرد. عده ی دیگری میگویند هزینه ی شما باید خیلی پایین باشد چون شما کار سختی نمیکنید و از این دست سؤالات که زیاد با آنها روبرو می شویم.
و اما پاسخ:

۱. کار درمان به هر شکلی که باشد در تمام دنیا یک پروسه ی زمان بر و هزینه بری هستش. ارتباطی هم ندارد به ایمان یا اعتقاد یک شخص. خیلی از پزشکان متخصص هم اهل خدا و دین و مذهب هستند ولی این دلیل نمیشود رایگان کار کنند.
۲. شما بر اساس کدام مدرک و شواهد میگویید کار ما سخت نیست؟ نکند مارا با دعانویسها و رمالها مقایسه میکنید که برای شما سر کتاب باز میکنند چند تا گزینه به شما بدهند و بعدش چند کاغذ را سیاه کرده و به شما بگویند در آب بیاندازید با بسوزانید و شما هم بیست هزار تومان لای کتابشان بگذارید و بعدش بروید دنبال کارتان به این امید مشکل گشا باشند.

اگر اینطور فکر میکنید کاملا در اشتباه هستید. ما بارها و بارها اعلام کردیم که دعا نویس نیستیم و سر کتاب هم باز نمی کنیم. کار ما کاملا علمی و دینی است. این را پستهای ما و منابعشان ثابت میکنند. ما با حدس و گمان کار نمیکنیم. بیماریهای ماورایی مثل خیلی از بیماریها فیزیکی علایم و نشانه هایی دارند. ما درست مثل یک پزشک که بیمار را جلوی خود نشانده و او را معاینه میکند، و نسخه را طبق علایم و نشانه هایی که در بیمار میبینید میپیچد، ما نیز بیمارانمان را معاینه میکنیم، علایم و نشانه های آنها را چک می کنیم و راه درمان را به آنها نشان می دهیم.

۳. ما هیچ وقت کسی را مجبور به پرداخت هزینه نکردیم. دو راه درمانی در پیج قرار دادیم، اولی که روش مطمئن تر و تضمینی تر هست با نظارت و نسخه های مستقیم درمانگر معنوی صورت میگیرد. درمان دوم استفاده از نسخه های رایگان اصولی و علمی داخل پستها می باشد. این درمان را برای کسانی قرار دادیم که به هر دلیلی نمیتوانند اعتماد کنند یا توانایی هزینه کردند ندارد.

۴. از آنجایی که اینجا دنیای مجازیست ، این حق را برای خیلی ها قائلیم که احتیاط کنند. ما باز هم برای اعتماد سازی و کمک به کسانی که اولین بار است میخواهند پیش ما کار کنند و واقعا دنبال راهکار و درمان هستند و نه استهزاء و انداختن تیری در تاریکی، گفتیم که هزینه را بعد از درمان و زمانی که نتیجه مطلوب را گرفتند پرداخت کنند. اگر رضایت و نتیجه ی مطلوب حاصل نشد ما هزینه ای از کسی نگرفته و نخواهیم گرفت.

۵. کسانی که سر هزینه ی درمان با ما چک و چانه میزنند یا بین کار نظرشان برمیگردد و بیش از نتیجه درمان، نگران هزینه دادن و هزینه کردن هستند ، این افراد به طور اتوماتیک نتیجه نمیگیرند، دست ما هم نیست.

خطاب به کسانی که میگویند:
طب روحانی دکان باز کرده است!

۱. قبل از هر چیز، لازم است معنای ‘دُکان’ ابتدا شرح داده شود. اگر مقصود شما از دکان در اینجا کسب و کار و تجارت حلال است ، این کار هیچ کجا و در هیچ دین، آیین و مسلکی نکوهیده نشده است. خیلی ها امروزه دکان و مغازه باز کرده اند و دارند برای کار خود تبلیغ میکنند و نان [نه الزاما حلال] در می آورند. اما اگر مقصود شما از دکان باز کردن، معنای منفی آن، یعنی کلاه گذاشتن سر مردم با کمک ابزارهای شیادی و غیر کارآمد است که شما را به خداوند واگذار می کنیم.

۲. به چند دلیل زیر می توان ، دکان باز کردن طب روحانی را رد کرد و آن را اتهامی غیر منصفانه خواند:

الف) اطلاعات تخصصی، آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و نسخه های درمانی که طب روحانی دارد بصورت رایگان در اختیار عموم قرار می دهد [آن هم برای اولین بار در کشور]، خود نشان می دهد که طب روحانی به دنبال باز کردن دکان نیست. چون اگر بود ، می توانست همین اطلاعات [گرنبها و نایاب] را بصورت همایش و بلیت فروشی برگزار یا آنها را به شکل جزوه ، کتاب و سی دی در چارچوبی قانونی منتشر کرده و هزینه ی قابل توجهی را از این طریق به جیب بزند. [که البته کار کاملا حلالی ست و با استقبال زیاد مردم هم روبرو خواهد شد. بر خلاف خیلی از همایش های امروزی که فقط همان دو ساعت اجرایش کارآمدی دارد و بعدش فرد احساس میکند تنها جیبش خالی شده است]

ب) اگر کسی بخواهد با شیادی و کلاه برداری دکان باز کند طبیعتا جواب سلام شما را هم مجانی نمی دهد، چه برسد به اینکه هزینه ی درمان را بعد از کار و بعد از نتیجه مثبت دیدن از بیمار دریافت کند! آن هم بدون اینکه از شما شناخت یا آدرس و شماره تماس تان را داشته باشد. [اتفاقا این می تواند بر عکس هم باشد، یعنی با این کار می شود سر طب روحانی کلاه گذاشت ، و نه طب روحانی سر شما.] تنها به پاس اعتماد دو طرفه، حس انسان دوستی بین طبیب و بیمار و به دنبال باز گرداندن حلقه ی گم شده ی شبکه سلامت و درمان [همذات پنداری با بیمار] است که ما این قانون را برای خود وضع کردیم و امیدواریم رفتار برخی دوستان باعث نشود در این قانون خود تجدید نظر بکنیم.

ج) در کشورهای توسعه نیافته یا در حال توسعه، ظرفیت های لازم برای کشف، گسترش و بکار گیری تمام طیف توانایی ها و استعدادها وجود ندارد. و بعضا نه تنها حمایت و استقبالی از یک سری توانایی ها نمی شود بلکه با آنها برخورد نیز می شود. اما در کشورهای پیشرفته از هر نوع استعداد و توانایی ، حتی توانایی های منفی مانند توانایی هکرها، جادوگرها ، دزدها و … شناسایی، و بعد از غربالگری، در جهت مثبت از آنها استفاده می شود. طب روحانی می تواند با قبول پیشنهادهای موجود و تابعیت کشوری دیگر به ثروتی کلان دست یابد. اما عِرق ملی و حس وطن دوستی، این اجازه را هیچ وقت به ما نداده است به این مساله فکر بکنیم، حتی اگر ادامه ی این کار باعث شود سر از اوین در بیاوریم که بعید هم نیست. [بر خلاف خیلی از استعدادها و توانایی هایی که بعد از فشار قضایی و قوانین حاکم بر جامعه ، کشور را ترک کردند و اسم آنها شد فرار مغزها. البته اقدامات و اهداف هر کسی قابل احترام است و ما وارد این مقوله نمی شویم]

د) مشاوره و راهنمایی دادن در زمینه ی بیماری و کلا حوزه ی سلامت و یا موفقیت، در هر کجای جهان هزینه بردار است. تا جایی که ما شنیده ایم هزینه ی یک جلسه مشاوره ی یک ساعته با یک سری از افراد مثلا متخصص [غیر پزشک] در داخل کشور حدودا ۴۰۰ هزار تومان است. اما مشاوره های طب روحانی صد در صد رایگان هستند و تنها در امر درمان است [یعنی همان مرحله ای که پزشک در بیمارستان عمل جراحی را انجام میدهد و بیمار هزینه پرداخت میکند ما هزینه تعیین کردیم. (هزینه های قبل از اتاق عمل را در نظر بگیرید که همگی حذف شده اند)] که هزینه گرفته می شود. آن هم هزینه ای ناچیز در قبال کاری که صورت میگیرد.

ه) کسی که دکان باز می کند، هیچ وقت و در هیچ مرحله ای از کار ، حاضر نیست و به بیمار نمیگوید اگر احساس کردی کاری برای تو انجام نشده است ، بدون هیچ سؤال و جوابی هزینه ات را بهت پس می دهیم. کاری که در هیچ نهاد و ارگان دولتی یا خصوصی مرسوم نیست و یا کاملا برعکس است، یعنی پول گرفتن از مردم همان اول کار، و پس دادن آن در صورت لزوم کاری تقریبا غیر ممکن است. [اما در طب روحانی پول پرداخت کردن نه تنها در اولویت نیست بلکه پس گرفتن آن در صورت نارضایتی کاری بسیار بسیار آسان و بی دردسر می باشد.]

پس لطفا بیایید کمی منصف باشیم.

روانشناس ها و روانپزشکها به تو انگ بیمار روحی روانی میزنند.

آخر مگر می شود وجود [نزدیک به] ۲ میلیون دختر مجرد بالای ۳۰ سال در یک کشور، همه اش دلایل بیماریهای روحی روانی باشد؟

مگر می شود وجود حدود ۱۰۰ هزار دختر مجرد بالای ۴۹ سال [سن تجرد قطعی]، همه اش دلایل روحی روانی یا نداشتن فاکتورهای لازم جهت ازدواج باشد؟

آمار ۶۰ درصدی طلاق را چه می گویید؟ پس این مشاورها و روان شناسها کجا هستند؟ چرا با وجود افزایش تعداد مطب ها و کلینیک هایتان و افزایش نرخ حق ویزیتتان ، همچنان آمار طلاق در کشور رو به افزایش است؟

از آمار خودکشی و افسردگی در بین جوانان که دیگر خودتان خبر دارید. چرا نمی توانید جلوی افزایش سالانه این فجایع را بگیرید؟

اگر شما نمی توانید این آمار را کاهش دهید، چرا اجازه نمی دهید حوزه های مدعی دیگری وارد میدان شوند؟ چرا بهشان انگ خرافه گویی و غیر علمی بودن میزنید؟ نکند واهمه دارید اگر اجازه فعالیت به حوزه ی درمان معنوی داده شود منافعتان به خطر بیفتد؟
فکر نمیکنید ترجیح دادن منافع تان به سلامتی و آینده ی مردم، نوعی خودخواهی و خیانت به آنها محسوب شود؟

آزمایشگاههای_ماورایی ما چه هستند؟

خیلی ها به این دلیل بیماریهای ماورایی را رد میکنند چون ما ادله ی علمی ملموس یا چیزی شبیه به آزمایشگاههای پزشکی و تجهیزاتی مانند دستگاههای سونو، سی تی یا ام آر آی نداریم و چون نمی توانیم این بیماریها را در این دستگاهها [مانند شکستگی استخوان یا انسداد یک رگ] به تصویر بکشیم پس چیزی به اسم بیماری ماورایی هم وجود ندارد.

۱. ابتدا خدمت این عزیزان عرض کنیم که، ما داریم راجع به متافیزیک حرف میزنیم و نه فیزیک و دنیای ماده، که شما از ما انتظار دارید مثلا اثر تیر چشم زخم را در یک عکس رادیولوژی بهتان نشان دهیم. شما هر وقت توانستید میزان گرسنگی یا تشنگی یک شخص یا مقدار احساس غم و شادی او را در آزمایشگاه با عدد و رقم به ما نشان دهید ماهم به شما تیر چشم زخم را نشان خواهیم داد تا با چشم سر ببینید.

۲. چه کسی گفته است ما آزمایشگاه و دستگاههایی جهت شناسایی نوع بیماری ماورایی نداریم؟ اتفاقا ما دستگاه و آزمایشگاهی داریم که به مراتب از مال شما دقیق تر و حساس تر هستند. یکی از این آزمایشگاها، خواب ها و رؤیاهای بیمار هستند. خوابهای بیماران ما، آنقدر دقیق و قوی هستند که حتی ریشه و دلیل بیماری را هم به ما می گوید. در صورتی که دستگاههای شما وقتی بیماری سرطان را تشخیص میدهند، نمی توانند به شما بگویند این بیماری دقیقا از کی و به چه دلیل و از کدام آسیب، به اینجا رسیده است. شما فقط میتوانید نقص سیستم ایمنی را تشخیص دهید اما اینکه ریشه و دقیقا چه چیزی باعث ایجاد این نقص در بدن بیمار سرطانی شده است هنوز بر شما پوشیده است. فرقی هم ندارد شما در یک کشور جهان سومی هستید یا کشورهای پیشرفته ی اروپا یا آمریکایی، چون علل و ریشه ی خیلی از بیماریهای فیزیکی هنوز بر پزشکان سراسر دنیا پوشیده است. اما در دنیای ماورا هیچ علت و معلولی پوشیده نیست چون آزمایشگاهای ما بسیار دقیق و حساس هستند.

۳. شما بعد از هر بار که به بیمار خود دارو میدهید، [بعنوان مثال یک بیمار دچار کیست تخمدان] از او دوباره آزمایش و عکس میگیرید تا بفهمید آن بیماری در چه مرحله ای از بهبودی قرار گرفته است. ما نیز بعد از درمان از بیمار میخواهیم خوابهایش را به ما گزارش کند. خوابهای قبل و بعد از درمانش را باهم مقایسه می کنیم تا متوجه شویم بیمار ما در چه مرحله ای از بهبودی قرار گرفته است. مثال: بیمار، قبل از درمان خواب میبیند یک سگ سیاه یا یک مار سیاه او را تعقیب میکند یا قصد آسیب زدن به او را دارد. حالا بعد از درمان دیگر آن خواب را نمیبیند، یا خواب دیده است آن مار را کشته است یا رنگ مار از تیره به روشن تبدیل شده است. همه این گزارش ها از آزمایشگاه متافیزیکی به ما میرسد و ما طبق این خواب متوجه می شویم فرد در مسیر بهبود قرار گرفته است و درمان روی او جواب داده است یا خیر.

۴. یکی دیگر از آزمایشگاههای ما که شاید شما هم از آن استفاده میکنید، احساسات فرد است. مثلا فردی احساس میکند کسی او را تعقیب میکند یا سایه ای از پشت سرش رد می شود، اما چیزی را با چشم سرش نمیبیند. استرس دارد، اضطراب، یا احساس غم درونی بی دلیل که هنگام غروب تبدیل به بغض شده و میشکند. گرسنگی و میل به غذا خوردن در او زیاد است و یا بالعکس. حال بعد از درمان، تمام این احساسات را دوباره بررسی خواهیم کرد و جواب بیمار به ما میگویید که در کجای مسیر بهبود هستیم.

۵. آزمایشگاه دیگر ما، دردهای جسمی فرد است که بعد از درمان، ناپدید، کم، زیاد یا جابجا می شوند در صورتی که دستگاها و آزمایشات پزشکی شما چیزی در ارتباط با آن نشان نمی دهند و جلوی آن تنها، واژه یnormalرا می آورند. اما چرا شخص کماکان احساس درد دارد؟ [به عنوان مثال یکی از درمانجوهای ما جهت درمان مشکلات زنانه خود به پزشک زنان مراجعه میکند که خوشبختانه جواب تمام آزمایشها نرمال بود. پزشکش چون جوابی به کنجکاوی ها و سؤالات بیمار پیدا نمیکند، به او می گوید: هر کسی یه جور هست شما هم اینجوری هستی خب این هم شد جواب خانم دکتر عزیز؟ مگر می شود دردی بدون علت باشد؟ چرا این قدر مغرور هستید که حاضر نیستید از کلمه ی نمیدانم استفاده کنید؟ یک کلمه به بیمار بگویید که راستش علت بیماری شما را نمیدانم چون آزمایشها، سونوگرافی و عکسهای شما چیز غیر نرمالی را نشان نمیدهند. با این کار بیمار میرود دنبال کسی یا جایی که علت را بداند یا حداقل میداند که مشکلش فیزیکی-پزشکی نیست. اما اگر به او بگویید هر کسی یکجور است و شما هم اینجور، غیر مستقیم دارید به بیمارتان میگویید که برو خانه ات بشین و با این مشکل کنار بیا. خب اگر این بیمار به طور اتفاقی با طب روحانی آشنا و مشکلش حل نمیشد، میدانستید چقدر در گمراه کردن ایشان مسئول بودید؟ میدانستید اگر خدایی ناکرده اتفاقات بدتری برای این بیمار می افتاد شما در آن نقش داشته اید و فردای قیامت باید در پیشگاه خداوند جواب پس دهید؟]

پی نوشت ۱:
خداروشکر اولین چیزی که ما، قبل ازفراگیری علم و دانش ماورا، در خودمان از بینش بردیم، غرور کاذبمان بود و هر جایی دیدیم که از یک موضوعی اطلاع کامل نداریم بدون هیچ ابایی گفتیم نمیدانیم، یا بیمار را به جای دیگری ارجاع دادیم. زیرا یک درمانگر در هر رشته ای که باشد نباید خودش را علامه دهر بداند چون با سلامت جسم یا روان آدمها سر و کار دارد و اجازه ی خطا کردن نخواهد داشت. [خطای درمانگر برابر با به خطر افتادن سلامت جانی بیمار است]. استفاده از واژه ی ‘نمیدانم’ یا ‘اشتباه کردم’، تنها برای افراد عادی یا بدون دانش نیست. همه ی ما در هر سطح علمی که هستیم، باز هم دانشمان ناقص است. خداوند در کتاب آسمانیش می فرماید:
“فوقَ کُل ذی عِلمٍ، عَلیم ” (یوسف۷۶)
مفهوم این آیه به طور کلی یعنی، بالای دست هر دانشمندی [دانا] یک دانشمند [داناتر] دیگر هست که بیشتر از او میفهمد یا دانش بیشتری دارد، و بالای دست این دانشمند باز یک فرد دیگری هست که بیشتر از این دو میفهمد و الی آخر تا جایی که به خود خداوند حکیم میرسیم که منبع و پایان تمام دانش هاست.

موضوع مهمی که چند وقت است میخواهیم راجع به آن صحبت کنیم، تشابه اسمی خیلی از پیج های پوچ به پیج ماست؛

۱. عده ای از دوستان، جهت پیدا کردن ما یا کسب اطلاعات بیشتر، نام “طب روحانی” را در گوگل سرچ میکنند و با سایت و وبلاگهای متعددی به همین نام مواجه می شوند که هیچکدامشان به طب روحانی واقعی که ما می باشیم ارتباطی ندارند.

۲. شخصی به نام “یوسف” ارتباطی با ما ندارد و ما ایشان را نمی شناسیم.

۳. طب روحانی، همانطور که عنوان زیر پستهایش می گوید، اولین و تنها پیجی هست که به صورت تخصصی، علمی و جدی به مقوله ماوراء در ایران پرداخته است و در کنار این، کار درمان نیز انجام می دهد. سایر پیجها و کانالهایی که با همین نام فعالیت می کنند هیچ یک از خصوصیات مطالب ما درآنها نیست و صرفا کتابهای دعانویسی را دارند در فضای وب منتشر می کنند.

۴. زمانی که ما این پیج را به این نام ساختیم، قبلش چند بار جستجو کردیم، هیچ پیجی به این نام وجود نداشت اما امروزه پیج های پوچ با این نام کم نیستند.

۵. طب روحانی اورجینال پیج، تنها بااین آدرس و دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام که در این سایت آدرس آنها موجود است در فضای مجازی فعالیت دارد و سایر آدرسها هیچ ارتباطی با ما ندارند، لطفا به دوستان خود بگویید تا از سوءاستفاده های احتمالی جلوگیری شود. متشکریم

#قانون یا قاعده ی ۲۰/۸۰ یا همان اصل #پارتو، را بیشتر شما می شناسید و در کتاب های مهم مدیریت زمان، موفقیت و یا جذب ثروت با آن برخورد داشته اید. این قانون در واقع می گوید که ۸۰ درصد رخدادها از ۲۰ درصد دلایل بوجود می‌آید.
جوزف ام جوران که شغل مشاور مدیریتی داشته این اصل را ارائه داده و نام آنرا از نام ویلفردو پارتو، اقتصاد دان ایتالیایی گرفته که در سال ۱۹۰۶ دریافت ۸۰ درصد زمین‌های ایتالیا در دست ۲۰ درصد مردم آن کشور است. در واقع این اصل در هر کاری صادق است. به عنوان مثال، مطابق این قانون: هشتاد درصد از نتایجی که شما به دست می آورید نتیجه بیست درصد از فعالیت های شماست، بیست درصد از مشتری های شما هشتاد درصد از کل فروش شما را خریداری می کنند، بیست درصد از تولیدات یا خدماتی که ارائه می دهید هشتاد درصد از سود شما را تامین می کند، هشتاد درصد از کل ارزش فعالیت های شما نتیجه بیست درصد آنهاست و الی آخر.

ارزش اصل پارتو در این است که به شما متذکر می شود بر ۲۰ درصد چیزهای مهم تمرکز کنید. زیرا از میان کارهایی که در طول روز انجام می دهیم، تنها ۲۰ درصد دارای اهمیت واقعی هستند آن ۲۰ درصد، ۸۰ درصد نتایج را تولید می کنند. باید این موارد مهم را شناسایی نموده و بر آنها تمرکز کرد.

در پیج و کانال طب روحانی نیز این قانون حکم فرماست و طبق مشاهدات ما، تنها ۲۰ درصد از اعضا هستند که برای مطالب و پستها ارزش قائل هستند، وقت میگذارند و به دنبال آموختن و درمان واقعی هستند. یعنی در یک حساب سر انگشتی ساده و طبق تعداد آمار و اعضای کانال، حدودا ۸۰ نفر از اعضا، ما را بصورت جدی دنبال می کنند و دغدغه ماورا و بیماریهای مرتبط با آن را دارند.

همچنین تنها ۸۰ نفر از اعضا منتظر پستها و مطالب هستند و آنها را با دقت تمام میخوانند. [طوری که حتی غلطهای املایی که بعضا لابلای متن داریم را به ما گوشزد میکنند.] تنها این افراد هستند که در نظرسنجی های ما شرکت میکنند، بعضی هایشان ، پستها را به اشتراک میگذراند، سؤال مطرح میکنند، کانال را به دوستانشان معرفی میکنند، و همچنین در اینستاگرام ما، در مباحث شرکت کرده و زیر پستهای ما نظر می دهند. کار این افراد برای ما بسیار با ارزش است و همینجا صمیمانی ازشان تشکر میکنیم و دستهایشان را به گرمی می فشاریم.

اما ۸۰ درصدی هم از افراد وجود دارند که نه تنها ارزشی برای مطالب قائل نیستند و آنها را کامل نمیخوانند بلکه حتی به خودشان زحمت فشردن دکمه نظرسنجی [و کمک به تحقیق علمی ما] هم نمی دهند، ما با این افراد کاری نداریم، همانطور که می آیند و می روند، بیایند و بروند. اینجا نه جای سرگرمی، خندیدن و بحث های بی پایه و اساس است و نه محلی برای ایجاد ترس و هیجان کاذب در شما. بلکه اینجا تنها و تنها یک مرکز تخصصی ست، یک مرکز تخصصی جهت آشنایی، درمان و مبارزه با پدیده ای کمر شکن به نام #بیماریهای_ماورایی ست. [البته از آنجایی که حوزه ی فعالیت پیج و کانال ما متافیزیک است، بعضا ترس از یک سری مطالب امری طبیعی ست. چون در ماورا نقل و نبات پخش نمیکنند، یک حوزه ی کاملا جدیست و به نظر ما، باید به جای ترسیدن و ترک کردن میدان، ایستاد، و یاد گرفت که چگونه میتوان بر ترس خود غلبه، و با آن مبارزه کرد! وگرنه خالی کردن میدان، تنها امتیاز دادن به رقیب است]

این متنو یکی از درمانجوهای ما ، در رابطه با ویدئوی آخرمان در اینستاگرام [پست مرتبط با دکتر طاهری] فرستادند. که همینجا از دقت نظر بالا و موشکافانه ی ایشون سپاسگزاریم:

اما کلا مقایسه ی ایشون با شما و همکارانتون صحیح نیست و بنده از عزیزانی که این کار رو انجام میدن تعجب میکنم!
با چیزی که بنده، حداقل تا به امروز، از پست های شما فهمیدم :

شما “دعوت به خود” نمیکنین.

مدعی نیستین که چیزی رو از خودتون میگین و علم جدیدی رو ایجاد کردین یا از مقربان عالم ملکوت هستین.

استناداتتون ، از اکتشافات و استدلال های خودتون نیست. بلکه دلایلتون رو با معارف اسلامی تطبیق میدین.
و اگر انطباقی با اکتشافات فعلی علم نداشت ، اصراری بر تحمیلشون ندارین.

صرفا کار درمان انجام میدین و ادعای استادی اخلاق ندارین. (قرار هم نیست که ما روش زندگی رو از غیر از اهل بیت (ع) یاد بگیریم!)

درمان شما غیر حضوری هست.

بر خلاف خیلی های دیگه از بحث معقول و منطقی، فراری نیستین.

دنبال ایجاد رابطه ی مرید و مرادی نیستین.

و …

متن ارسالی یکی از اعضای کانال:

در مواجه‌ی با مسائل ماورائی مانند سِحر، جِن، طلسم و به‌طور‌کلی علوم متافیزیک، معمولا واکنش‌های مختلفی دیده می‌شود. برخی به‌کل منکر می‌شوند و این مسائل را خرافه می‌دانند. برخی به‌قدری غرق در این مسائل می‌شوند که همه‌ی ابعاد زندگی‌شان را بدون استثناء، ناشی از جادو یا حسادت دیگران می‌بینند و نقشی برای کوتاهی‌ها و اشتباهات خودشان قائل نمی‌شوند، به‌ گونه‌ای که علوم متافیزیک برایشان تبدیل می‌شود به بهانه و دستاویزی برای رفع مسئولیت و فرار از رنجِ پذیرفتنِ مشکلات رفتاری و بی‌فکری‌های خودشان؛ بدون در نظر گرفتن این مساله که انسان، مُخَیَّر آفریده شده است.

برخی هم به مسائل ماورائی معتقدند ولی به لحاظ واکنش، خنثی هستند. نه دیگران را ترغیب می‌کنند و نه بر حذر می‌دارند. اما موضوعی که در‌این‌باره حائز اهمیت است؛ این نیست که مردم موافق اند یا مخالف، بلکه مساله‌ی مهم‌تر “دلیل” این اعتقادات است. چه چیزی باعث می‌شود که فردی، خود را در حوزه‌ای “صاحب عقیده” و یا “صاحب نظر” بداند؟ حتی اگر بخواهیم خیلی علمی با مساله برخورد کنیم؛ برای قبول یا رد یا بررسی هر دانشی، چه دانش ذهنی و چه دانش عینی، ملاحظات و ملزومات و پیش‌فرض‌هایی نیاز است.

فردی که می‌گوید: “من معتقدم که…” ، “من فکر می‌کنم که…” ، “نظر من این است که…” ، و مانند اینها ، بهتر است ابتدائا برای شخصِ خودش، کلمه‌ی “من” را تعریف کند. “شما” دقیقا چه کسی هستی؟ بر‌اساس کدام تالیفات و تحصیلات و جلسات تدریس، بر‌اساس کدام مقبولیت علمی و حرفه‌ای و کدام تجربیات، خود را “صاحب‌نظر” می‌دانی؟ یا درمورد افراد عادی‌تر، بر اساس کدام مطالعات روزانه؛ اعم از مطبوعات و جراید و کتاب‌های متفرقه (با در نظر گرفتن میزان سرانه‌ی مطالعه!!!) خود را موافق یا مخالف می‌دانی؟

بنظر می‌رسد که برخی از مردم درباره‌ی مسائل ماورائی، مانند سایر موضوعات از قبیل اقتصاد، سیاست، دین، جامعه شناسی، پزشکی، تحولات منطقه، مسائل زیست‌محیطی، استراتژی‌های نظامی و غیره که روزانه مورد کارشناسی قرار می‌دهند، خبره هستند! البته که انسان، فرصت این را ندارد که به فراگیری تمامی علوم عالَم بپردازد تا در همه‌ی موضوعات دانشمند و صاحب ‌نظر شود، منطقی ست که لزومی هم ندارد این‌گونه باشد.

با درنظر گرفتن این ناتوانی به‌دلیل ضیق وقت یا عدم علاقه یا هر علت دیگری، هر فردی اگر بخواهد حداقل در‌مقابل وجدان خودش آسوده باشد، می‌تواند به جای مخالفت شدید، تهدید، ارعاب، بر حذر داشتن افراد و خرافه خواندن مسائل ماورائی، یا تشویق، ترغیب و توصیه ی به این حوزه، با آن مانند هر دانش دیگری برخورد کند و به جست و جو، تحقیق و مباحثه بپردازد و بعد تصمیم بگیرد که آن را قبول کند یا خیر.

در گفت‌و‌گو‌های محاوره‌ای و روزانه هم به‌وضوح مشاهده می‌شود آن کسی که سواد(نه لزوما تحصیلات علمی) کمتری دارد یا فنون بحث کردن را بلد نیست، بیشتر داد می‌زند، مغالطه و سفسطه می‌کند و بحث را به جدل می‌کشاند یا از هدف اولیه و اصلی دور می‌کند.

مسائل ماورائی هم مانند خیلی حوزه های دیگر، آسیب و امتیازاتی دارند. آسیب ها و معایبی مانند ورود برخی از افراد غیر‌حرفه‌ای، شیّاد، بی‌سواد، بی‌اخلاق، سود‌جو و غیره، که در سایر حرفه‌ها هم کم و بیش هستند، انکار‌ناپذیر است. اما اگر بخواهیم نگاه منصفانه و بی‌طرفانه [که از پایه‌های روش علمیِ بررسی مسائل هستند و در هر جامعه‌ی متمدنی رعایت می‌شوند؛] داشته باشیم، حتی اگر دلیل‌مان برای خرافه خواندن ماوراء، حفظِ شأن و کلاس و موقعیتمان باشد، به‌مراتب حرفه‌ای‌تر و باسواد‌تر به‌نظر می‌رسیم اگر با طمأنینه و منصفانه، به بررسی ادله‌ی مدعیان این حوزه بپردازیم و نیز بپذیریم که عالِم دهر نیستیم.

در یک نظر سنجی که در کانال تلگرامی ما صورت گرفت نتایج زیر حاصل شد:

جستجو در فضای مجازی:
این گزینه در بین دو گزینه دیگر بیشترین رأی را آورده بود که نشان دهنده ی دو عامل زیر است:
ملت به دنبال آگاهی هستند:
از دروغ و اطلاعات غیر منطقی و غلط یک سری افراد سودجو و منفعت طلب خسته شده اند. تشنه دانستن و آگاهی هستند، پس به دنبال تحقیق می روند. میخواهند خودشان جستجو کنند و به اطلاعات درست و صحیح دست یابند که این خود نشان دهنده ی نبودن منابع و اطلاعات کافی و قانع کننده در رسانه های دیداری و شنیداری است.

بیماریهای ماورایی همه گیر شده اند:
اگر فردی در خود یا اطرافیانش علائم و نشانه هایی از ماورا مشاهده نکند، قطعا به دنبال جستجوی اسم جن یا جادو نخواهد رفت. کسی در دنیای مجازی و فضای نت این اسمها را جستجو می کند که به نوعی احساس نیاز به کسب اطلاعات پیدا کرده است. درست مانند کسی که با جستجو در هشتگهای هنرمندان به دنبال خبری مرتبط با هنرمند محبوبش باشد.

معرفی دوستان و آشنایان:
این گزینه نشان می دهد که اعضای طب روحانی به پیج و کانال اعتماد کرده اند. مطالب برایشان جالب، منطقی و قانع کننده است. اگر نبود مطمئن باشید فرد پس از عضویت و خواندن مطالب ، کانال را به دوستان و آشنایانش معرفی نمیکرد.

از طریق لینک و آدرس share شده ی کانال:
پایین بودن آمار این گزینه نشان می دهد که شما [به هر دلیلی] پستهای مارو شیر و یا به اشتراک گذاری نمی کنید که علتش می تواند چهار امر زیر باشد:

۱. ترس حذف شدن از گروه یا پیج مورد نظر
۲. به خطر افتادن وجهه فرهنگی و تغییر نگاهها
۳. نداشتن منابع کافی و معتبر برای مطالب
۴. نبود جذابیت کافی و عدم اقبال عمومی

پی نوشت:
فقر سواد ماورایی موجود در کشور همچنان احساس می شود. اگر فکر میکنید طب روحانی دارد راه را درست می رود ، در گسترش سایت، پیج و کانال به ما کمک کنید

۱. خیلیها هستند مانند این دوست فهمیده ی ما که جن و جادو و سایر بیماریهای ماورایی را اشتباه به آنها معرفی کردند. و این اشتباه معرفی کردن باعث میشود، شخص به خودش این اجازه را ندهد که فکر کند ممکن است دلیل مشکلات فعلی اش ماورایی باشد. حتی اگر هیچ نهاد و منبع دیگری نتوانست مشکلاتش را حل کند.

۲. به این دلیل این دوست مان را فهمیده خواندیم که ایشان با وجود اینکه در خانواده ای بزرگ شدن که به گفته ی خودش هر کسی که بسم الله یا ماشاءالله هم بگوید به او میخندند یا او را خرافاتی میخوانند، اما وقتی پستها را کامل و با حوصله خواندند و علایم موجود در پستها را با آنچه خودشان حس میکنند تطبیق دادند، بدون تعصب و پیش داوری ، حرفها را قبول کرده و راهنمایی جهت رهایی از مشکل خواستند. بر خلاف خیلی از افرادی که تمام علایم را در خودشان میبینند و میدانند که مشکلشان ماورایی ست اما باز هم در جهت تخریب و رد کردن این موضوع گام برمیدارند.

۳. تنها چیزی که میتواند یک بیمار ماورایی را از شر بیماری و مشکلاتش نجات دهد این است که در ابتدا قبول کند که همچین مشکلی در او وجود دارد و خرافه نیست. در گام بعدی از معالجش درخواست کمک کرده و تا پایان درمان با او همکاری بکند. در غیر این صورت کاری را کرده که آن موجودات به دنبال آن هستند.

۴. اوج حمله ی موجودات ماورایی به ذهن فرد، لحظه ای است که از ما نوع بیماری و علت مشکلش را می شنود. یا در آن لحظه ای که هزینه درمان را به او میگوییم. معمولا در این دو مورد شخص نسبت به موضوع دچار شک و بدبینی شده یا بلاک میکند یا در خوشبینانه ترین حالت پیگیری موضوع را رها میکند. اما همانطور که در پیامهایی این دوست ما میخوانید ، بر حس خودش غلبه کرده و اسیر وسوسه های شیاطین نشدند. این بهترین برخورد با این موضوع است.

۵. رها کردن موضوع وقتی به شما گفته می شود بیمار ماورایی هستید، هیچ ضرر و زیانی به ما نمیزند و ما هیچ وقت دنبال شما نخواهیم آمد. این شما هستید که باید با صعه ی صدر پرسش و پاسخ کرده تا از صحت و چگونگی حل شدن مشکلتان اطمینان حاصل کنید. چون چه قبول داشته باشید و چه نه، این موضوع تاثیر منفی اش را در زندگی شما دیر یا زود خواهد گذاشت. 

سلام
من امروز به یه نتیجه ی جالبی رسیدم که نمیتونم نگم!

متوجه شدم که روش درمانی شما با روان شناسی روان پویشی، شباهت های زیادی داره…

مثلا:

شما میگین واکنش هایی که فرد در حین درمان نشون میده درواقع همونهایی هست که نتونسته در موقع مناسب ابراز کنه[بخاطر اون موجودات]، خب این یه چیزی شبیه “واپس رانی” در مکانیزم های دفاعی فروید هست.

شما میگین ما هر چی رو که حس میکنیم یا میبینیم به شما بگیم، خب این یه چیزی تو مایه های “تداعی آزاد” هست که از درمانجو خواسته میشه هرچی به ذهنش خطور میکنه رو بگه حتی اگه بی ربط، احمقانه، مسخره یا نفرت انگیز بنظر برسه.

شما هم مثل فروید “تحلیل رویاها” انجام میدین و رویاها رو نمادین میدونین و معتقدین که محتوای پنهان رویا، معنای رویا هست.

یا درمانجو با شما که حرف میزنه و مشکلش رو مطرح میکنه، ناخودآگاه آروم میشه و خیالش راحت میشه، که در روانشناسی به این میگن “کاتارسیس” یا تخلیه ی هیجانی، یه جور آزاد شدن انرژی که فواید درمانی مهمی داره.
گاهی هم درمانجو جلسات مشاوره رو کنسل میکنه، زیاد سکوت میکنه، تمایلی به ادامه ی درمان نداره، که بهش میگن “مقاومت” .

فروید متوجه شده بود که با گذاشتن دستش روی پیشانی بیمار و به یادآوردن وقایع توسط اونها، به اندازه ی هیپنوتیزم موثره و بعدتر دیگه دستشو روی پیشانی بیمار نمیذاشت و فقط ازشون میخواست که هرچی به ذهنشون میرسه بگن. [یه جور درمان بدون نیاز به حضور فیزیکی، مثل شما]

درواقع شما و روان شناسان روانپویشی، روش تشخیصی[شامل مصاحبه ی بالینی، جمع آوری اطلاعات، بررسی تاریخچه ی شخصی و … ] تقریبا مشابهی دارین.
با این تفاوت که “جهان بینی” متفاوتی دارین، پس data ها رو به طرق متفاوت و بعضا مخالف، تحلیل میکنین و به تبع، روش درمانی متفاوتی رو اتخاذ میکنین.[چون در روانشناسی اعتقاد محکمی به ماورا و متافیزیک وجود نداره و همه چی رو ربط میدن به فعل و انفعالات بیوشیمیایی]

اگر نتیجه و اثرات درمان رو در خودم مشاهده نکرده بودم، قویا این نتیجه رو میگرفتم که شما درواقع یک روانشناسین و هدف سوء دارین چون به جای اینکه صریحا رواندرمانی کنین، مدعی مهارتهای ماورایی هستین [به هر علتی] .
اما نمیتونم اینجوری فکر کنم چون شواهد چیز دیگه ای میگن[حداقل تا به امروز] و البته با نگاه خوشبینانه[اینکه شما واقعا از موکل کمک نمیگیرین] .

من نمیتونم به راحتی از کنار این قضایا بگذرم بنظرم خیلی ساده انگارانه ست که بگم همه چی اتفاقی هست، بنابراین سوالی که ایجاد میشه اینه:

با در نظر گرفتن همه ی فواید اثبات شده ی روانشناسی، آیا برنامه ی از پیش تعیین شده ای وجود داره که با خرافه جلوه دادن و تکفیر کردن ماوراء و با جایگزین کردن روش های درمانی دیگری و تفسیر مدرن تر و باکلاس تر [که البته در مواردی بسیار مفید و کارآ هستند و اثبات شده که مشکلات بسیاری رو حل میکنن] ، اصل داستان مستور بمونه و توجهات به جای دیگری معطوف بشه؟
یه جور نظم نوین جهانی؟ این بار نه در اقتصاد و سیاست و مذهب، در روح و روان بشر؟

پی نوشت: هدفم انکار روانشناسی نیست، اون هم به جای خودش مفیده، واضحه که صحبتم یه چیز دیگه ست…

موفقیت در یک کار خاص، نیاز به ابزار و توانایی های زیادی دارد که دانش و تجربه از جمله مهمترین آنها بشمار می روند. امروزه فارغ التحصیلان زیادی را می بینیم که از لحاظ تئوریک در سطح بالایی قرار دارند اما وقتی وارد عمل و کار می شوند نمی توانند آنچه آموخته اند را به شکل قابل قبولی بکار ببندند. آن طرف مساله، افرادی وجود دارند که فقط تجربه و سابقه ی زیاد در یک رشته خاص دارند. درست است که از پس کار خود را به نحو صحیح و درست بر می آیند، اما چون از دانش روز آن رشته بیخبر هستند امکان پیشرفت و ترقی ندارند. پیشرفت و ترقی در یک کار زمانی حاصل می شود که فرد در کنار کار تجربی ، دانش و مطالعات کافی نیز در آن زمینه داشته باشد.

در کار و رشته ی ما که همان بیماریهای ماورایی ست ، دو دسته آدم وجود دارند: ۱. افرادی که از روی تجربه و متکی به آنچه میبینند و لمس می کنند پیش می روند که همان دعانویس ها و زیر شاخه هایشان هستند. ۲. افرادی که در حوزه های مشابه مانند طب سوزنی، انرژی درمانی و مشتقات آن مطالعه و درس خوانده اند و امروزه به آنها دکتر و استاد نیز گفته می شود. اما کدام دسته موفق ترند؟ کدام دسته توانسته اند بیماریهای ماورایی را خوب شناخته و در راه درمان صحیح آن گام بردارند و اعتماد مردم را جلب کنند؟ جوابش با شماست.

این وسط طبی به نام طب روحانی آمده است که با دانش و تجربه، بین این دو قشر قرار بگیرد. تا از اولی خرافه و باورهای غلط را بیرون بزداید و ترمز روشنفکری افراطی قشر دوم را بکشد و به آنها بگوید ماورا و دنیای انرژیها، تنها آنچه که آنها می گویند و باور دارند نیست و بسیار فراتر از آن است. در واقع هر دوی این اقشار در ورطه ی تقلید افتاده اند. اولی از پدران و گذشتگان خود و دومی تابع دانش وارداتی از غرب و شرق و هندوستان است. فردی یا گروهی این وسط موفق تر هستند که خود آزمایشگاه دارند، آزمون و خطا انجام می دهند، یاداشت می کنند، خط می زنند، نظریه می دهند، فکر می کنند تا در آخر چیزی را مشاهده و ثبت کنند که مقبولیت عقلی و شرعی داشته باشد. چون دنیای ماورا، دنیای شگفتیهاست، دنیایی ست که هر روز و هر ساعت حرف برای گفتن دارد، و اگر یک روز از آن غافل شویم یا تحقیق و دانش خود را متوقف کنیم، بی شک عقب خواهیم افتاد.

همه ی ما در ابتدای راه هستیم. مبارزه با بیماریهای ماورایی یک بسیج همه جانبه را میطلبد از تمام اقشار و حرفه ها. اینکه گروهی بیایند طب روحانی یا متافیزیک و ماورا را رد بکنند و هیچ جایگاهی برایش قائل نباشند تنها دارند صورت مساله را پاک می کنند. طب روحانی آمده است تا به مردم آگاهی و درک درست و صحیح از ماورا بدهد. دست دعانویسها و جادوگرها را رو بکند. ما اینجا علایم و نشانه های تمام بیماریهای ماورایی را بصورت علمی و تجربی در اختیار عموم قرار می دهیم تا اگر دعانویس یا فالگیری به کسی گفت فرضا شما همزاد داری به او بخندد و بگوید که اینها علایم همزاد نیست و همزاد نمی تواند مثلا باعث نازایی یا عدم ازدواج شود. چون زمانی که مردم دانش و آگاهی از یک موضوع خاص نداشته باشند طبیعتا در آن زمینه گول خواهند خورد و این از دیر باز تا کنون بارها و بارها به اثبات رسیده است.

حال شاید یک عده خودروشنفکر بین بیایند و بگویند کسی که به دعانویس و فالگیر مراجعه میکند حقش است و باید این بلا سرش بیایید چون دکتر و روانشناس و مشاور را رها کرده و سمت این جور افراد رفته است. در جواب این دوستان باید گفت که دیگر وقت آن رسیده است که سر از زیر برف بیرون بیاورید. مردم اگر سمت دعا نویس و فالگیر می روند از سر ناچاری ست چون تمام گزینه ها را امتحان کرده اند. اگر مردم سمت دعانویس و فالگیر می روند مقصر خودشان نیستند، مقصر کسانی هستند که نه مرکز علمی قابل اعتماد در زمینه ماورا تاسیس کرده اند و نه اجازه می دهند کسانی که توانایی تاسیس این مراکز را دارند دست بکار شوند. بالاخره مردم دنبال حل کردن مشکلات و بیماریهای خود هستند و زمانی که از پزشک و روانشناس و مشاور نتیجه ای ندیدند نمی تواند دست روی دست بگذارند تا زندگیشان از هم بپاشد یا جگر گوشه ی آنها جلوی چشمشان پر پر شود. کسی که مضطر می شود به سمت هر کس و ناکسی دستش را دراز می کند و این منطقی ست و عقل می گوید گشتن دنبال روزنه ی امید در سیاهی ها، بهتر از نشستن و غرق شدن در آن است.

دیدگاه [بدون دستکاری] یکی از اعضای کانال، قبل و بعد از آشنایی او با طب روحانی، که خود گویای همه چیز هست:

باسلام. شناختی که من قبلا از ماوراء و جن و جادو داشتم این بود که فکر میکردم هرکسی که بتونه با این موجودات ارتباط برقرارکنه دارای نیروی خدادادیه، و این رو یه امتیاز میدونستم در برابر دیگران وسعی میکردم با تحقیق در موردش دامنه آگاهیم رو بیشترکنم، که متاسفانه سخت در اشتباه بودم چون ناخواسته بیشتر درگرداب اسارت و تاریکی این موجودات پیش میرفتم. و عملا در بعضی موارد به خاطر نا آگاهی، بیشتر از قبل به دعا نویسها و رمالها مراجعه میکردم که این خودش باعث جذب بیشتر موجودات تاریک میشد.

اما بعد ازآشنایی با طب روحانی اولین چیزی که توجه منو جلب کرد این بود که درمان این نوع بیماریها، روش خاص خودش را دارد. همین آشنایی باعث شد که فاصله من با رمالها قطع شود و در مقابل باعث ازسرگیری ارتباط با معبود بود.
فقط یک نکته را یادآور میشوم، انسان در دنیایی که خلق شده و متعلق به اوست قدرت مطلق است ولی وای به روزی که بدون آگاهی پای دردنیای ناشناخته ماوراء بگذارد، مطمئنن شیاطین در زمین خود برنده خواهند بود.

دسته بندی مطالب سایت

جهت دریافت آخرین اخبار سایت در خبرنامه عضو شوید